جمعه 31 فروردین 1403

علی اوسیوند

علی اوسیوند

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی در کنار پخش فیلم‌های جدید خارجی با «کله پوک» از بازیگران فقید فتحعلی اویسی و سیروس گرجستانی یاد می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سریال «سنجرخان» به کارگردانی محمدحسین لطیفی که چند سالی در انتظار رسیدن به پخش تلویزیونی قرار داشت، دیشب روی آنتن نرفت اما قرار است از پنجشنبه 26 بهمن پخش آن از شبکه یک سیما آغاز شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سارو بیره، شهیده فاطمه اسدی، مستوره اردلان همه از جمله قهرمانان کردی هستند که این روز‌ها قرار است سریال‌هایی با محوریت آن‌ها در صداوسیما ساخته شود. اما به تازگی تلویزیون قرار است از یکی از همین قهرمانان در سریالی که چند سال مراحل تولید و رسیدنش به آنتن به طول انجامیده است، رونمایی کند؛ سریال «سنجرخان» که قصه آن دستمایه پرداخت به یکی از مبارزان کرد...

خبرگزاری تسنیم

سریال «سنجرخان» قرار بود از 24 بهمن‌ماه به آنتن شبکه یک سیما برسد و این اتفاق نیفتاد؛ حسین جلالی از علت این تعویق پرده برداشت و به پخش هر شبی سریال نیز اشاره کرد.

خبرگزاری تسنیم

مجموعه تلویزیونی «سنجرخان» در حالی که چندین بار زمانِ پخش برای آن اعلام شد بالأخره از چند روز آینده سر از شبکه یک سیما درخواهد آورد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «ریشه در خون»، «حانیه»، «چشمان آبی زهرا»، «راه نجات»، «لبنان عشق من»، «تنگنا»، «کوهی میان ما»، «فرحه»، «در انتظار بربرها»، «آمونسن»، «پنج دوست و دره دایناسورها»، «اقیانوس‌نورد‌ها و حلقه آتش»، «مایکسابل»، «دژ»، «هیئت منصفه فراری»، «هیچ گاه دیر نیست»، «حیثیت»، «کمک»، «واکنش زنجیره‌ای»، «موریتانیایی»، «ضیافت بابت»، «بانکدار»، «فوتبال دستی»، «خرس قهرمان»،...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تلویزیون برای پنجشنبه و جمعه این هفته پخش 30 فیلم سینمایی و تلویزیونی را در نظر گرفته است که از شبکه‌های سیما به روی آنتن می‌برد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پنجشنبه و جمعه این هفته تماشای 30 فیلم سینمایی و تلویزیونی را در کنار خانواده خود می توانید تجربه کنید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تلویزیون در روز‌های پایانی دی ماه فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی مختلفی مانند «حیثیت»، «بازمانده» و «فرحه» را روانه آنتن شبکه‌های سیما می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - علی اوسیوند بازیگر سینما و تلویزیون با بیان این‌که اقتصاد، اساسی‌ترین بخش هنر است گفت: آرزویم این است که همه بتوانند در سینما کار کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان سینمایی گفت: به عهدی که با سینماگران کشور و هنرمندان استان‌ها و شهرستان‌ها در راستای توسعه عدالت فرهنگی بسته‌ایم، پایبندیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

آئین اختتامیه دومین جشن ملی مهر سینمای ایران عصر امروز (13 مهرماه) در تالار ایوان شمس با حضور مرضیه برومند مدیرعامل خانه سینما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اهالی سینما برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سریال «سامو بندری» به کارگردانی ابراهیم فروزش از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

قرار بود فصل دوم سریال «مستوران» بعد از پایان مجموعه تلویزیونی «عاشورا» به آنتن شبکه یک سیما برسد اما در دقیقه 90 حسن پورشیرازی با «سامو بندری» به تلویزیون آمدند.