دوشنبه 7 آبان 1403

قالیباف: شهید رئیسی مردم را ولی‌نعمت خود می‌دانست / باید کارآمدی دین در اداره جامعه را در عمل به اثبات برسانیم + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
قالیباف: شهید رئیسی مردم را ولی‌نعمت خود می‌دانست / باید کارآمدی دین در اداره جامعه را در عمل به اثبات برسانیم + فیلم

به گزارش خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف پنجشنبه‌شب در مراسم گرامیداشت شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت در میدان امام حسین (ع)، اظهار داشت: بنده یک رفیق و دوست را از دست دادم که رفاقت و همکار و همسنگری ما به بیش از 47 سال می‌رسد. این یار دیروز، امروز در میان ما نیست و از دیدن جای خالی این شهید عزیز و گرانقدر دلتنگ و غصه‌دار هستیم؛ البته امروز رویکرد خدمتگزاری ایشان بیشتر از قبل میان...

به گزارش خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف پنجشنبه‌شب در مراسم گرامیداشت شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت در میدان امام حسین (ع)، اظهار داشت: بنده یک رفیق و دوست را از دست دادم که رفاقت و همکار و همسنگری ما به بیش از 47 سال می‌رسد. این یار دیروز، امروز در میان ما نیست و از دیدن جای خالی این شهید عزیز و گرانقدر دلتنگ و غصه‌دار هستیم؛ البته امروز رویکرد خدمتگزاری ایشان بیشتر از قبل میان مردم جا باز کرده و باعث انسجام بیشتر شده است. وی افزود: نه فقط یک همکار بلکه یک همسنگر را از دست دادم؛ دوستی و رفاقت ما از مشهد و از آغاز جوانی در سال 56 یعنی قبل از انقلاب و در مبارزه با رژیم ستم شاهی شروع شد. از همان زمان این مرد اهل توسل و عبادت بود. رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بعد از گذشت چند روز از شهادت شهدای خدمت ویژگی‌هایی از آن‌ها مطرح شد که همه این‌ها می‌تواند الگوی ما به ویژه مسئولان و کارگزاران نظام باشد.

قالیباف گفت: این حوادث استحکام سیاسی کشور را نشان می‌دهد و نشان از قدرت ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. من یک رفیق و یک هم‌سنگر را از دست دادم. رویکرد خدمتگزارانه شهید رئیسی دقیق‌تر از قبل در میان مردم جا باز کرده و باعث انسجام بیشتر شده است.