شنبه 9 تیر 1403

قالیباف: مشارکت مهمتر از انتخاب است / روز جمعه آغاز گشایش در زندگی مردم رقم خواهد خورد

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
قالیباف: مشارکت مهمتر از انتخاب است / روز جمعه آغاز گشایش در زندگی مردم رقم خواهد خورد

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: موضوع مشارکت و حضور مردم در اولویت اصلی و مهمتر از این است که چه کسی انتخاب می‌شود.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف روز چهارشنبه -6 تیر - در گردهمایی انتخاباتی حامیان او که در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد، اظهار داشت: نتیجه تفکری که دوگانگی را رقم زد، تورم و افزایش 26 برابر نقدینگی است، آنها می‌خواهند آن روزها را تکرار کرده و آن شرایط را به مردم به نوعی تحمیل کنند، اما مردم متوجه این مساله هستند.

آب نوشیدنی را هم به برجام گره زدند

قالیباف گفت: معتقدیم ناکارآمدی ریشه فساد و تمام اتفاقات است، اگر اتفاقات دیگری می‌افتد ریشه در این نوع فساد و تصمیم‌های خلق الساعه دارد. این نابسامانی‌ها، ناکارآمدی ها و دوگانگی های بیهوده که یک دهه کشور را عقب نگه داشت و سیستم متوقف شد، حل می‌کنیم. آب نوشیدنی را به برجام گره زدند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: مردم دیگر اجازه چنین کاری های را و بازگشت به دهه 90 را نخواهند داد، راه شهید رئیسی ادامه می‌دهیم، کارهای ناتمام را تمام می‌کنیم، امور کشور را با همراهی مردم به پیش خواهیم برد.

تنش اصلا کار من نیست

قالیباف اظهار داشت: امروز با چه کسانی روبه‌رو هستیدریال در مناظره‌ها هرگز تنش ایجاد نکردم و تنش اصلا کار من نیست، حتی در دوران شهرداری هرگز با وجود اختلاف هایی که با دولت ها بود وارد تنش نشدم و کار مردم را پیش بردم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من در سال 98 اصلا نماینده مجلس و عضو شورای امنیت ملی نبودم و نیروی جهادی در نیروی امام رضا (ع) مانند دیگر جهادگران بودم، تا این لحظه کسی که مدعی این مساله شده بود تکذیب نکرده است.

وی گفت: روز جمعه پایان تنش و آغاز گشایش در زندگی مردم است، اگر می‌جنگیم برای دین و دنیای مردم می‌جنگیم؛ بدون شک، مهمترین موضوع و فلسفه جمع شدن ما در اینجا، انتخابات است. همه ما می‌دانیم که انتخابات بر اساس قانون، مهمترین و کوتاهترین مسیر برای اصلاح امور و برای تحولات در همه موضوعات کشور است.

هر چه خواست مردم باشد رقم خواهد خورد

قالیباف گفت: امروز بدون شک مسائل اقتصادی، مهمترین مساله ماست؛ حتما اولین تحول، تحول در عرصه‌های اقتصادی است. بی‌شک این تحول از مسیر انتخابات اتفاق خواهد افتاد؛ در 48 ساعت آینده در روز جمعه - هشتم تیر - می خواهیم (حداقل برای یک دوره چهار ساله که در کشور ما و در خیلی از کشورهای دنیا این گونه است که بعضا دو دوره است)، برنامه ریزی کنیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: در واقع یک دهه آینده را می خواهیم تمشیت امور و مسئولیت مهمترین و عالی ترین مرجع اجرایی کشور را به کمک مردم به دست بگیریم، در حقیقت می خواهیم برای آینده فرزندانمان، خودمان، ایران عزیزمان، نظام‌مان و انقلابمان و بدون شک راه امام (ره) و شهدا تصمیم بگیریم.

قالیباف ادامه داد: پس روز انتخابات، روز مهم و تصمیم مهمی است که باید با دقت و توجه این کار را انجام دهیم، من مطمئنم ملت ما حتما این گونه خواهد کرد و هر آنچه اراده الهی و خواست مردم باشد رقم خواهد خورد.

در حال بروز رسانی...