شنبه 9 تیر 1403

قتل وحشتناک دختر جوان در خانه مجردی اش با 18 ضربه چاقو در تهران

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
قتل وحشتناک دختر جوان در خانه مجردی اش با 18 ضربه چاقو در تهران

دختر نگران وقتی به سراغ دوستش در خانه مجردی اش رفت باجسد غرق در خون وی روبرو شد. دختر نگران وقتی به سراغ دوستش در خانه مجردی اش رفت باجسد غرق در خون وی روبرو شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ نخستین دقایق بامداد سه شنبه 5 تیرماه امسال دختر جوانی که نگران دوستش بود به خانه مجردی وی در شرق تهران رفت و هرچه زنگ خانه را به صدا در آورد جوابی نشنید.

دختر نگران وقتی به سراغ دوستش در خانه مجردی اش رفت باجسد غرق در خون وی روبرو شد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ نخستین دقایق بامداد سه شنبه 5 تیرماه امسال دختر جوانی که نگران دوستش بود به خانه مجردی وی در شرق تهران رفت و هرچه زنگ خانه را به صدا در آورد جوابی نشنید.

همین کافی بود تا دختر نگران با پلیس و آتش نشانی تماس بگیرد و خیلی زود تیمی از ماموران کلانتری 114 غیاثی با حضور در محل و هماهنگی با مقام قضایی به کمک آتش نشانان اقدام به ورود خانه مجردی دختر 37 ساله کردند.

ماموران با ورود به خانه دختر تنها با جسد وی که غرق خون روی زمین افتاده بود روبرو شدند و در ادامه بازپرس شفیعی از شعبه 5 دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای بررسی های ویژه پای در قتلگاه دختر جوان گذاشتند.

بررسی های تیم جنایی نشان از آن داشت که دختر جوان که به صورت مجردی زندگی می کرد اهل کشور افغانستان بوده و هدف 18 ضربه چاقو قرار گرفته است.

دوست این دختر تنها در تحقیقات ابتدایی به کارآگاهان گفت: 2 روز است که هرچه با دوستم تماس گرفتم پاسخی نشنیدم تا اینکه نگران شدم و به جلوی در خانه اش آمدم و همراه ماموران کلانتری وقتی وارد خانه شدیم با جسد او روبرو شدم.

تیم تشخیص هویت و کارشناسان پزشکی قانونی با حضور در محل بررسی های فنی را آغاز کردند و مشخص شد 48 ساعت از مرگ این دختر جوان می گذرد.

بنا بر این گزارش، جسد دختر جوان برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای شناسایی عامل جنایت با دستور بازپرس شفیعی در اختیار کارآگاهان اداره 10 قرار گرفته است.

منبع: رکنا هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

قتل وحشتناک دختر جوان در خانه مجردی اش با 18 ضربه چاقو در تهران 2