سه‌شنبه 10 مهر 1403

قتل پدر به‌دلیل بیدار کردن از خواب؛ پسر جوان دستگیر شد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
قتل پدر به‌دلیل بیدار کردن از خواب؛ پسر جوان دستگیر شد

پسر جوانی که به‌دلیل بیدار شدن از خواب، پدرش را به قتل رسانده بود، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، چندی پیش، در پی گزارش یک فقره قتل در بلوار امام خمینی لواسان، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به صحنه جرم اعزام شد. در محل حادثه، جسد مردی 50 ساله پیدا شد که با چندین ضربه چاقو به شدت مجروح شده بود.

تحقیقات اولیه نشان داد که این جنایت خانوادگی ناشی از اختلافات شدید بین پدر و پسر بوده است. پسر 18ساله خانواده که به مواد مخدر اعتیاد داشته، هنگام خواب توسط پدرش بیدار شده است و این موضوع به درگیری شدید بین آن‌ها منجر شده است.

قتل پدر به‌دست پسر معتاد با ضربات چاقو در لواسان

در ادامه مشخص شد که پسر جوان در جریان این درگیری، چاقویی از آشپزخانه برداشته و به پدرش حمله کرده و با وارد کردن ضربات متعدد به گردن وی، او را به قتل رسانده است. مادر خانواده نیز که تلاش کرده بود مانع این جنایت شود، موفق به جلوگیری از آن نشد.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، با اقدامات فنی و اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را در لواسان شناسایی کرده و او را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی، در بازجویی‌های اولیه به قتل پدرش اعتراف کرد.

به گزارش تسنیم، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته و تحقیقات جنایی همچنان ادامه دارد.