شنبه 31 شهریور 1403

قم

قم

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

طالبی به عنوان یکی از بهترین و محبوب‌ترین میوه‌های ایران شناخته می‌شود. در ادامه در مورد پایتخت طالبی ایران بخوانید.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از راهپیمایی مردم قم در سالروز قیام خونین 15 خرداد مشاهده می کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن روحانی در گفتگویی از ماجرای حماسه 15 خرداد در سال 1342 تعریف می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

با وجود تلاش رژیم پهلوی برای پنهان ساختن نقش زن در نهضت امام خمینی (ره) اسناد نشان می‌دهد که برای اولین بار پس از ماجرای مسجد گوهرشاد، زنان در جریان قیام 15 خرداد 42 به صحنه تظاهرات پیوستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

؛ هاشمی رفسنجانی 26 سال پیش در چنین روزی جمعه 15 خرداد 1377 نوشت: سایت دیده بان ایران هاشمی رفسنجانی 26 سال پیش در چنین روزی جمعه 15 خرداد 1377 نوشت: در گزارش‌های جهانی توجه ویژه ای به بیماری آیت الله خامنه ای شده و آنرا مرضی شناخته نشده گفته اند، چون خودمان با صراحت نگفته ایم که قلبی است امروز با مطالعه و استراحت در خانه بودم. بچه ها ظهر جمع بودند...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: ظهر امروز برخورد دو دستگاه پراید در سه راهی اهر به‌طرف اهر هفت مصدوم برجای گذاشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی از صدور هشدار زرد برای 13 استان کشور خبر داد و گفت: احتمال آب‌گرفتگی معابر و تخریب محصولات کشاورزی در پی تشدید رگباری بارش‌ها و تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه الف

سخنرانی امام در عصر عاشورای 42، ارکان سلطنت شاه و رابطه اش با رژیم اشغالگر قدس و نیز بهائیت را نشانه گرفت. ماموران رژیم شاه نیمه شب به خانه امام در قم هجوم بردند و ایشان را دستگیر کردند و....

وب‌گاه مشرق نیوز

واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان قم - تهران سبب مرگ یک نفر و مصدوم‌شدن پنج سرنشین دیگر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی از صدور هشدار زرد برای 13 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناس سازمان هواشناسی از صدور هشدار زرد برای 13 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هر سال همزمان با سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی تنها فیلمی که از ایشان به خاطرمان می‌آید همان فیلمی ایت که هنوز اکران نشده و آن «فرزند صبح» بهروز افخمی است که سالیان سال است درگیر اکران شدن و اکران نشدن است.

وب‌گاه فرارو

بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، امروز در برخی مناطق شمال غرب و استان‌های مرکزی قم، شمال اصفهان، زنجان، قزوین، شمال استان‌های تهران و البرز، دامنه‌های شمالی البرز در استان‌های مازندران و شرق گیلان، برخی مناطق شمال شرق و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد برای 13 استان طی امروز سه‌شنبه از احتمال وقوع آبگرفتگی، سیلاب، تگرگ و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.