شنبه 31 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه الف

ماینده مردم قم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «به لطف خدا بصیرت مردم فوق‌العاده و شناخت و درک‌شان از شرایط جلوتر است»، تاکید کرد: یقین داریم ان‌شاءالله در انتخابات 8 تیر مشارکت پرشورتر و بهتر از گذشته رقم خواهد خورد و مردم عزیزمان یک‌بار دیگر حماسه جدیدی را در تاریخ انقلاب ثبت خواهند کرد و یک ورق به کتاب زرین افتخارات چهل و چند ساله‌شان خواهند افزود.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت دام زنده امروز 18 خرداد 1403 اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت دام زنده امروز 18 خرداد 1403 اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجتبی ذوالنوری در اظهاراتی ضمن برشمردن شاخصه های رئیس جمهور بعدی، تلویحا کنایه ای معنادار به محمدباقر قالیبا، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری زد که حاشیه هایی درباره خانواده اش طی ماه های اخیر مطرح شده است. مجتبی ذوالنوری در اظهاراتی ضمن برشمردن شاخصه های رئیس جمهور بعدی، تلویحا کنایه ای معنادار به محمدباقر قالیباف، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری زد که حاشیه هایی درباره خانواده اش طی...

وب‌گاه خبر آنلاین

مجتبی ذوالنوری در اظهاراتی ضمن برشمردن شاخصه های رئیس جمهور بعدی، تلویحا کنایه ای معنادار به محمدباقر قالیبا، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری زد که حاشیه هایی درباره خانواده اش طی ماه های اخیر مطرح شده است.

وب‌گاه گسترش

مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر به راه اندازی پویش با انرژی نیز اشاره کرد و با بیان اینکه در حالی که اغلب هموطنان با این پویش همراهی کرده و علاوه بر مشارکت در کاهش مصرف برق به عنوان یک سرمایه ملی؛ هزینه های خود را کاهش داده و در عین حال از جوایز ارزنده پیش بینی شده در این پویش بهره مند می شوند؛ تعداد محدودی از مشترکان که کمتر از یک میلیون مشترک را تشکیل می دهند بسیار پرمصرف بوده...

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی صنعت برق گفت: سه استان هرمزگان، کرمان و سمنان نقطه اوج مصرف برق سال گذشته را پشت سر گذاشتند.

وب‌گاه الف

همزمان با فرا رسیدن 30 ذی‌القعده سالروز شهادت امام جواد (علیه‌السلام) هیأت‌های مذهبی، مساجد و بقاع متبرک سراسر کشور برنامه عزاداری خود را اعلام کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: تا هفته آینده 15 استان کشور بارانی خواهند بود و این شرایط در نواحی شمال غرب کشور تشدید خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسافران یک تراموا در روسیه از واگن به بیرون پرت شدند. مسافران یک تراموا در روسیه از واگن به بیرون پرت شدند. به گزارش عرشه آنلاین؛ خارج‌شدن یک تراموا از کنترل در روسیه سبب پرتاب‌شدن تعدادی از مسافرین آن به کف اتوبان مجاور شد.

خبرگزاری تسنیم

اطلاعیه شماره دو ستاد انتخابات رسانه ملی با اشاره به بایدها و نبایدهای آثار تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری منتشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناس هواشناسی از بارش باران و وزش باد شدید در 15 استان کشور خبر داد و گفت: این بارش‌ها همراه با رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی تا روز جمعه ادامه دار خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ضوابط تولید و پخش برنامه‌های نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی اعلام شد.