شنبه 31 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: «ارتفاعات استان‌های مازندران، البرز، تهران، نیمه جنوبی همدان، جنوب مرکزی، غرب اصفهان و جنوب سیستان و بلوچستان شامل هشدار نارنجی می‌شود.»

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم از محکومیت 14 میلیارد ریالی برای خرید و فروش غیرمجاز ارز خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک روز من پیش خودم گفتم: اگر روزی امام طوری شدند، ما اینقدر ناراحتیم که نمی دانیم باید کجا دفن کنیم و کجا مناسب است! فکر کردم بین قم و تهران جای مناسبی است که، یک جایی را درست کنیم که باز باشد و شاید از شش، هفت ماه قبل ما خاکریز آنجا را به عنوان موسسه تنظیم و نشر آثار امام زدیم و برای محل مرقد ایشان هم در نظر گرفتیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی وقوع بارش رگباری باران و تگرگ برای 15 استان کشور، گفت: احتمال آب‌گرفتگی معابر و تخریب محصولات کشاورزی در پی تشدید رگباری بارش‌ها و تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی وقوع بارش رگباری باران و تگرگ برای 15 استان کشور را پیش بینی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ساعت حدود چهار بعدازظهر از قم برگشتم و به بهشت‌زهرا (س) رسیدم و دیدم که خیلی شلوغ است. آن‌جا بر اثر آشنایی که با برادران حفاظت داشتم، توانستم با ماشین به سمت محوطه‌ای بروم که نزدیک محل دفن امام بود. وقتی رسیدم، دیدم که حضرت امام را دفن کرده‌اند.

وب‌گاه فرارو

اوج تقاضای برق امروز به 68 هزار و 95 مگاوات رسیده است که نسبت به روز مشابه سال گذشته 8.38 درصد افزایش نشان می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز خبر داد و گفت: محور چالوس دارای بارش باران و سایر محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

29 ذی‌القعده مصادف با سالروز شهادت امام جواد (ع) است. هرساله به این مناسبت هیأت‌ها، مساجد و اماکن متبرکه مجالس عزا برپا می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: اوج تقاضای مصرف برق اکنون (امروز) به 68 هزار و 95 مگاوات رسیده که نسبت به روز مشابه سال گذشته 8.38 درصد افزایش نشان می‌دهد.

وب‌گاه گسترش

قیمت دام زنده در تاریخ 16 خرداد 1403 مشخص شده است. قیمت‌ها نسبت به چند روز گذشته بدون تغییر مانده و در بازار دام زنده هیچ نوسانی مشاهده نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم

حسینیه‌ها و هیئت‌های سراسر کشور در آستانه شهادت امام جواد (ع) میزبان مردم عزادار هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

صد و نود و پنجمین چاپ از کتاب "تنها گریه کن" با استقبال مردم از سوی انتشارات حماسه یاران منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.