شنبه 31 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اواخر خرداد امسال، مرد میانسالی به دادسرای امور جنایی پایتخت رفت و از ربوده شدن دخترش خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پنجمین نشست از دوازدهمین دوره کرسی‌های آزاداندیشی با عنوان «نظریه مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی» به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر به صورت حضوری و مجازی در دانشگاه طلوع مهر قم برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین مهاجرنیا در این نشست گفت: اگر مجموعه آموزه‌های اسلام را به سه بخش دسته‌بندی کنیم،...

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله طه‌محمدی در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور فعال و پر ثمر داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت‌الله «غیاث الدین طه‌محمدی» نماینده سابق ولی فقیه در استان همدان پس از گذراندن دوره بیماری در یکی از بیمارستان‌های شهر قم، دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار بارش‌های شدید محلی در 4 استان برای 14 استان از امروز تا سه‌شنبه 22 خردادماه هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ترکیب لبنیات پرچرب و شکر در بستنی ترشح دوپامین را تحریک می‌کند. دوپامین انتقال‌دهنده عصبی حس خوب است که مسیر پاداش را فعال می‌کند. بستنی هم علاوه بر طعم معرکه‌ای که دارد، عامل آزاد شدن این هورمون است و خوردن آن حس خوبی به وجود می‌آورد.

وب‌گاه مشرق نیوز

امام جمعه مسجد مکی زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه خط اعتبارزدایی از انتخابات ریاست جمهوری را در پیش گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تب دانگ یک بیماری ویروسی است که توسط گزش پشه آئدس منتقل می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه ورزش سه

عبدالله ویسی در گفت و گو با "ورزش سه" از روزهای تلخ و شیرین خود با نفت آبادان و فولاد حرف زد؛ او از خیلی مسائل دلخور است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: برخورد 2 دستگاه خودرو پراید در کیلومتر 10 جاده راین به جیرفت یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه قم گفت: تخریب فضای انتخابات را خراب می‌کند، برای انتخاب اصلح تبیین کارساز است در حالی که در فضای تخریب شناخت فرد اصلح کار دشواری است؛ زیرا قدرت تفکر و تشخیص از مردم سلب می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نوه امام تاکید کرد: مسأله انتخابات یک مسأله شرعی است و صرفا یک مسأله سیاسی نیست و حضرت امام مسأله «جمهوری اسلامی» را از روایات استخراج کردند. ایشان از روایت به روایت تمسک می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده قم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «به لطف خدا بصیرت مردم فوق‌العاده و شناخت و درک‌شان از شرایط جلوتر است»، تاکید کرد: یقین داریم ان‌شاءالله در انتخابات 8 تیر مشارکت پرشورتر و بهتر از گذشته رقم خواهد خورد و مردم عزیزمان یک‌بار دیگر حماسه جدیدی را در تاریخ انقلاب ثبت خواهند کرد و یک ورق به کتاب زرین افتخارات چهل و چند ساله‌شان خواهند افزود.