یک‌شنبه 1 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه الف

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید در برخی استان‌های کشور طی امروز (15 خردادماه) خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

امروز در برخی مناطق شمال غرب، و استان‌های مرکزی، قم، اصفهان، زنجان، قزوین، تهران، البرز، دامنه‌های شمالی البرز واقع در مازندران و شرق گیلان، برخی نقاط شمال شرق کشور و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار باران و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. کارشناس هواشناسی گفت: امروز و فردا در اغلب نقاط کشور شاهد رگبار‌های بهاری هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گرچه این واسطه ازدواج ساعت خاصی را برای تماس خانواده‌ها در نظر گرفته است، اما تلفن خانه ایشان در هر ساعتی برای واسطه‌گری زنگ می‌خورد:«من برای این کار ساعت تعیین کردم، ولی مردم گاهی اصلا سر آن ساعت تماس نمی‌گیرند. این اتفاق بارها افتاده که از ساعت هفت صبح تا دوازده شب با من تماس بگیرند. من اگر بخواهم در خانه استراحت کنم باید حتما تلفن را از پریز بکشم». واسطه‌گری در ازدواج امری است که...

وب‌گاه خبر آنلاین

‌بعد از 15 خرداد در طول مدتی که امام در تهران بود، اعتراضات زیادی نسبت به رفتارهای حکومت می شد. یکی از این موارد مهاجرت آقایان روحانی از شهرستان ها به تهران بود.‌

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید در برخی استان‌های کشور طی امروز (15 خردادماه) خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید در برخی استان‌های کشور طی امروز (15 خردادماه) خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی از بارش باران‌های پراکنده در برخی استان‌های کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیام 15 خرداد، در حالی بعد از چهار ماه از انقلاب سفید «شاه و مردم» شکل گرفت، که پرچم سه رنگ سبز مرجعیت و ولایت، سفید کفن و سرخ خون شهدا برافراشته بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید در برخی استان‌های کشور طی امروز (15 خردادماه) خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در برخی مناطق شمال غرب و استان‌های مرکزی قم، شمال اصفهان، زنجان، قزوین، شمال استان‌های تهران و البرز، دامنه‌های شمالی البرز در استان‌های مازندران و شرق گیلان، برخی مناطق شمال شرق و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. فردا...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد برای 13 استان طی امروز سه‌شنبه از احتمال وقوع آبگرفتگی، سیلاب، تگرگ و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آن‌سال‌ها بیش از هشتاد غزل سروده بود و با دیوان اشعار مولوی، حافظ و شعرای عرب‌سرا، به‌ویژه ابونواس و ابوعتاهیه انسل و الفت داشت. با اشعار ملک‌الشعرای بهار نیز بسیار مانوس بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ تاریخ ایران در دو قرن اخیر سرشار است از فراز و نشیب‌های فراوان و وقایعی عجیب و پیچیده. این کشور در فاصله کمتر از 100 سال دو انقلاب یعنی انقلاب مشروطه و انقلاب اسلامی را را از سر گذرانده است؛ و یکی از عوامل موثر در انقلاب اسلامی سال 57، واقعه‌ای است که در 15 خرداد سال 42 رقم خورد. قیامی که اگرچه در همان سال سرکوب شد، اما سال 57 صدای تاثیر عمیق آن...

وب‌گاه خبر آنلاین

در این 5 روز اکثر قریب به اتفاق نامزدها با پوشش رسمی (‌کت وشلوار) و در مواردی با وجود فصل گرما با کاپشن (‌مانند سعید جلیلی و مسعود پزشکیان) وارد شدند و غالبا ته‌ریشی دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف یک فقره زمین خواری و تصرف اراضی ملی به ارزش 40 میلیارد ریال در شهرستان زاهدان خبر داد.