یک‌شنبه 1 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن اسلامی گفت: در حال حاضر در قانون انتخابات ریاست جمهوری، این موضوع مطرح نشده است که انتخابات الکترونیک برگزار شود، یعنی حتی یک محدودیتی مثلاً یک تبصره‌ای بزند، هم در قانون انتخابات ریاست جمهوری نیامده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در تعطیلات پیش‌رو را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور طی روزهای 13 تا 19 خرداد را تشریح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در تمامی محور‌های شمالی و آزادراه تهران _ کرج خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از زائران تهرانی حرم حضرت امام در روز 14خرداد ماه خواست که با مترو خود را به این برسانند و به زائران شهرهای دیگر نیز توصیه کرد که حتما از مسیرهای از پیش تعیین شده تردد کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه الف

مدیرکل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: 230 خبرنگار خارجی مقیم و غیرمقیم از 23 کشور جهان از نزدیک برنامه‌ها و مراسم تشییع پیکر شهید رئیسی و شهیدان خدمت را پوشش خبری دادند، برای بیش از 70 خبرنگار خارجی روادید صادر کردیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سعید محمد هم با انتشار توییتی به احتمال حضورش در انتخابات ریاست جمهوری 1403، قوت بخشید.

خبرگزاری دانشجو

استاد فاطمی‌نیا در مورد برخی بزرگانی که درک کرده بودند نقل و خاطراتی داشتند که در این بین می‌توان به شخصیت عالی‌قدر حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه 55 آنلاین

سال 1300 شمسی این فیلم توسط وزارت جنگ کشور انگلیس تهیه شده، ظاهرا فیلم بردار به همراه گروهی از مسیر ایران قصد مسافرت به هند را داشته اند تا در آنجا با شاهزاده آرتور فرزند ملکه و همراهان ملاقات کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی در پی فعالیت یک سامانه بارشی در کشور با احتمال رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت، هشدار هواشناسی سطح زرد صادر کرد.