یک‌شنبه 1 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه خبر آنلاین

محمود احمدی نژاد که میدان 72 نارمک را در همه سال های دوری از قدرت میدان آرزوهای خود کرده است، روز گذشته از این میدان راهی ساختمان فاطمی شد و پنجمین کاندیداتوری اش را به ثبت رساند، حضوری که بعید است نتیجه ای جز تکرار ردصلاحیت برایش داشته باشد

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه الف

شبکه‌های سیما امروز و فردا مصادف با سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد، 29 فیلم سینمایی و تلویزیونی به روی آنتن می برند.

وب‌گاه مشرق نیوز

شبکه‌های سیما امروز و فردا مصادف با سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد، 29 فیلم سینمایی و تلویزیونی به روی آنتن می برند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آنچه پیش روی شماست، گفت‌وگویی با محافظ و خدمتگزار امام راحل در جماران است که نزدیک به 10 سال، لحظات ناب زندگی امام را در قاب خاطرات خود دارد.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی فیلم‌هایی را به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب و قیام تاریخی 15 خرداد تدارک دیده که روی آنتن می‌روند.

وب‌گاه الف

وب‌گاه عصر ایران

سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی امشب 13 خرداد 1403 با حضور علمای حوزه علمیه و زائران و مجاوران کریمه اهل بیت در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

وب‌گاه الف

مرجع تقلید شیعیان، حفظ انقلاب اسلامی را اوجب واجبات و تضعیف آن را حرام دانست و گفت: هر گونه اشکال باید در مسیر صحیح اصلاح گردد که مهم‌ترین آن صندوق رأی و انتخاب فرد اصلح است؛ امروز وحدت یک اصل است و نباید فضای جامعه را با تخریب، تهمت و دروغ آلوده نمود.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت الله نوری همدانی گفت: امروز همان سخن امام را تکرار و تاکید می‌کنم که حفظ این انقلاب از اوجب واجبات و تضعیف آن حرام است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سعید محمد با انتشار تصویری در شبکه اجتماعی ایکس به سبک علی لاریجانی، گمانه زنی ها درباره حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری را تقویت کرد. او اشاره کرد که پس از سفر به قم و مشهد، عازم تهران خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای چند هفته است که اختلال در GPS باعث از کار افتادن نقشه‌ها و مسیریاب‌های آنلاین شده است. اگر از کاربران تاکسی‌های اینترنتی باشید یا برای مسیریابی در شهر شلوغی مانند تهران از نقشه‌های آنلاین برای پیدا کردن آدرس استفاده می‌کنید، حتما متوجه شده‌اید که این مسیریاب‌ها دیگر مانند گذشته مسیر درستی به کاربر نمی‌دهند. پیگیری شرق از تاکسی‌های اینترنتی و نقشه و مسیریاب‌های داخلی نشان می‌دهد...

خبرگزاری تسنیم

رییس ستاد برگزاری مراسم سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) شهرداری تهران از آغاز به کار6 کمیته در برای برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) درشهرداری تهران خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان