یک‌شنبه 1 مهر 1403

قم

قم

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد امین توکلی‌زاده در تشریح برنامه‌های کمیته‌های شش گانه مراسم سالگرد ارتحال امام افزود: کمیته‌ای خدمات شهری، حمل ونقل، پشتیبانی، IT، فنی عمرانی، فرهنگی اجتماعی برای مراسم سالگرد ارتحال امام در نظر گرفته شده است. هریک از این کمیته‌ها نشست‌ها و جلسات خاص خود را برگزار و تمهیدات خاصی را برای تامین نیاز‌ها و الزامات برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام...

وب‌گاه خبر آنلاین

جبهه شریان از مهرداد بذرپاش برای حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

نفرات و تیم‌های برتر مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاه‌های کشور معرفی شدند.

خبرگزاری تسنیم

جبهه شورای راهبردی یاران انقلاب (شریان) در بیانیه‌ای با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، از مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم برای کاندیداتوری در این دوره از انتخابات دعوت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مراسم رحلت امام خمینی (ره) امشب 13 خرداد پس از نماز مغرب و عشا با سخنرانی محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری در حرم امام برگزار می‌شود. ذاکران اهل بیت قبل از سخنرانی سرپرست ریاست جمهوری به نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی خواهند پرداخت. مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام امت نیز صبح 14 خرداد ساعت 8 صبح با حضور مقام معظم رهبری، یادگار امام و بیت شریف امام و هزاران...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، فردا بیست‌وپنجم ذی القعده، مصادف با روز دَحوُالاَرض است؛ یکی از چهار روزی که در تمام سال به برتری و مزیت روزه گرفتن ممتاز است. مرحوم مجتهدی تهرانی در یکی از سخرانی‌های خود در وصف عظمت این روز در روایتی از امیرالمومنین (ع) گفتند: «نخستین رحمتی که از آسمان به زمین نازل شد، در بیست وپنج ذی القعده بود. کسی که در این روز روزه بگیرد و شبش را به عبادت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

ملا قادری امام‌جمعه‌ی پاوه: من به آقای خامنه‌ای رای می‌دهم به خاطر این‌که... یکی از منادیان وحدت بین برادران تسنن و تشیع می‌دانیم... در صدر اسلام خلفا هم امیر مومنین بودند و هم امام‌جمعه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس بخشنامه ابلاغی از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم و در راستای مدیریت بهینه مصرف برق در فصل گرما، ساعت کاری ادارات استان از روز چهارشنبه 16 خرداد ماه تا 15 شهریور ماه، 6 صبح شروع و ساعت 13 خاتمه خواهد یافت.

وب‌گاه تابناک

در 14 و 15 خرداد ویژه‌برنامه‌های متنوعی در «حسینیه جماران» و شهرهای «خمین»، «قم»، «نجف» و «نوفل لوشاتو» برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

مراسم امشب - 13 خرداد - پس از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود و ذاکران اهل بیت به نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی خواهند پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حراج خرده فروشی لوازم خانگی اموال تملیکی در هشت استان کشور از صبح امروز (یکشنبه 13 خردادماه) از طریق ستاد الکترونیک دولت آغاز شد.

وب‌گاه فرارو

مأموران نیروی انتظامی در محور مواصلاتی قم - سلفچگان این محموله قاچاق از یک دستگاه کامیون کشف و پرونده تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وب‌گاه عصر ایران

مأموران نیروی انتظامی در محور مواصلاتی قم - سلفچگان این محموله قاچاق از یک دستگاه کامیون کشف و پرونده تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استان‌های همدان، اصفهان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان غربی، قم، فارس و کرمان میزبان برگزاری حراج خرده فروشی لوازم خانگی اموال تملیکی هستند.