یک‌شنبه 1 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه خبر آنلاین

اسامی 3 کاندیدای ریاست مجلس از سوی هیات رئیسه سنی اعلام شد.

وب‌گاه عصر ایران

قالیباف از حوزه انتخابیه تهران، ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس، مجتبی ذالنوری از حوزه انتخابیه قم و منوچهر متکی از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس کاندیدای ریاست مجلس شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت دام زنده امروز، دوشنبه، 7 خرداد 1403، اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر راه و شهرسازی هزینه تکمیل هر واحد مسکن مهر باقی‌مانده را 300 میلیون تومان اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش با بیان اینکه در ابتدای دولت سیزدهم بیش از 240‌هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام به دولت به ارث رسید، تکمیل واحدهای فوق را به دلیل نداشتن آورده متقاضیان کاری دشوار برشمرد و افزود: تکمیل هر واحد باقی‌مانده مسکن مهر به طور میانگین به 300 میلیون تومان...

وب‌گاه خبر آنلاین

تا چند ساعت دیگر تکلیف صندلی ریاست مجلس که ماه‌هاست اصولگرایان به خاطرش دعواها و جدل‌ها داشتند، روشن خواهد شد و از فردایش همین جمع با همین ترکیب، برای صندلی ریاست‌جمهوری دعوا و جدل خواهند داشت.

خبرگزاری تسنیم

ملت داغدار این روزها در محفل عزای تو و یاران شهیدت، از حضرت ابالفضل می خواهند که جانشان را چونان سیدابراهیم شهید، فدایی رهبرشان کند. در مجلسی که تداعی این آیات کریمه است: " یا ایتها النفس المطمئنه، ارجعی الی ربک راضیه مرضیه".

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز قیمت سکه و طلا مسیر افزایش را دنبال کردند؛ از سوی دیگر در بازار ارز دینار عراق نسبت به دلار در حال تقویت است و به کف یک‌ساله خود نزدیک شده است.

وب‌گاه الف

دهیار روستای «دور» می‌گوید: «چند سال پیش که سیل آمد رئیس‌جمهور قبلی به روستایی نزدیک ما سر زد اما هیچ اقدامی نجام نشد؛ اما رئیسی که آمد هم اصلاح جاده روستای ما سرعت گرفت؛ هم آن روستای قبل!»

وب‌گاه خبر آنلاین

جدیدترین دیوارنگاره میدان انقلاب اسلامی تهران، همزمان با هفتمین روز شهادت شهیدان خدمت با طرحی از حضور گسترده مردم ایران در این تشییع تاریخی رونمایی شد.

وب‌گاه الف

احمدی‌نژاد آماده حضور در انتخابات است و به‌نظر می‌رسد اگر انتخابات دوره چهاردهم به سبب شهادت رئیس جمهور به‌صورت زودهنگام برگزار نمی‌شد، او برای انتخابات 1404 برنامه‌ریزی کرده بود

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با برگزاری اولین جلسه مجمع عمومی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم، اعضای این فراکسیون مشخص شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسامی 211 نفر از منتخبان مجلس دوازدهم که به عضویت فراکسیون انقلاب اسلامی درآمدند اعلام شد.