یک‌شنبه 1 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه مشرق نیوز

شهید آل‌هاشم از جمله طلاب جوانی بود که به فعالیت‌های مبارزاتی پرداخت. در یکی از اسناد به جای مانده از آن دوران، ساواک از اثرگذاری محمدعلی آل‌هاشم بر روی افکار جوانان گزارش داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس قوه قضاییه با حضور در منازل شهیدان «امیر سرتیپ دوم سید طاهر مصطفوی» و «امیر سرتیپ دوم محسن دریانوش» خلبانان بالگرد سانحه‌دیده رئیس‌جمهور شهید گفت: همگان شاهد شکوه و عظمت حضور مردمی در تشییع اَبدان مطهر شهدای خدمت و رئیس‌جمهور شهید بودند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مشهد پس از چشم‌انتظاری چندروزه برای آیت الله سیدابراهیم رئیسی، برای پیشواز از پیکر پاک او آغوش گشوده است تا فرزند محبوب خود را تا خانه ابدی‌اش در جوار علی بن موسی الرضا (ع) مشایعت کند.

خبرگزاری میزان

پیکر آیت‌الله رئیسی پس از شهرهای تبریز، قم، تهران و بیرجند توسط مردم مشهد تشییع و در این شهر به خاک سپرده می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

رئیس قوه قضاییه، گفت: قطعاً خناسان و معاندان با مشاهده شکوه و عظمت حضور مردمی در تشییع پیکر‌های مطهر شهدای خدمت، واقف شده‌اند که ملت ما با مسیر نورانی شهادت عهدی ناگسستنی دارند و شهید و شهادت برای مردم ما مایه عزت و شوکت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شهید آل‌هاشم از جمله طلاب جوانی بود که در دوران نهضت اسلامی در کنار پدر خود و تحت نظر آیت‌الله شهید قاضی طباطبایی به فعالیت‌های مبارزاتی پرداخت. در یکی از اسناد به جای مانده از آن دوران، ساواک از اثرگذاری محمدعلی هاشم بر روی افکار جوانان گزارش داده است.

وب‌گاه گسترش

رئیس شورای تامین‌کنندگان دام اعلام کرد: طبق آمار فعلی، تعداد دام‌های سنگین حدود 9 میلیون راس و دام‌های سبک حدود 71 میلیون راس می‌باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضاییه در منزل شهید سید مهدی موسوی؛ رئیس تیم حفاظت رئیس‌جمهور فقید حضور یافت و با خانواده شهید دیدار کرد.

خبرگزاری تسنیم

در کشتی کرمانشاه تنها پنج کشتی‌گیر سهمیه جام تختی را دریافت کرده‌اند که احتمال غیبت یک کشتی‌گیر و تغییر وزن دو نفر از آنها در این رقابت‌ها وجود دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محسنی اژه‌ای، در منازل شهیدان «امیر سرتیپ دوم سید طاهر مصطفوی» و «امیر سرتیپ دوم محسن دریانوش» خلبانان بالگرد سانحه‌دیده رئیس‌جمهور شهید حاضر شد و ضمن تفقد از خانواده‌های معظم آن شهیدان، شهادت آنان را تبریک و تسلیت گفت. رئیس قوه قضائیه طی سخنانی در منزلِ ساده‌ی خلبان شهید سید طاهر مصطفوی، شهادت را هنر...

وب‌گاه خبر آنلاین

شدت بارش امروز (3 خرداد) در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، نیمه شمالی سمنان، گلستان و خراسان شمالی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از ادامه بارش‌ها طی امروز و هفته آتی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم ادای احترام و تشییع شهید حسین امیرعبداللهیان، صبح امروز (پنج‌شنبه) از میدان مشق وزارت امور خارجه آغاز شد.