دوشنبه 2 مهر 1403

قم

قم

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات (سه شنبه، 25 اردیبهشت) و در آستانه روز جهانی ارتباطات با حضور در گفت و گوی ویژه خبری با اشاره به جلسه نظارت ستادی صبح امروز (سه شنبه) رئیس جمهوری در وزارت ارتباطات گفت: ما امروز در آستانه روز جهانی ارتباطات توفیق میزبانی رییس جمهوری را داشتیم و همه طرح‌هایی که امروز با حضور رئیس جمهوری افتتاح شد برای...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ ابراهیم ارزانی صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می‌شد حضور یافت و در خصوص درصد تصادفات در جاده‌های منتهی به شهر تهران توضیح داد. رییس پلیس راه تهران بزرگ بیان داشت: با اینکه یک (1 درصد) از راه‌های کشور مربوط به جاده‌های حوزه پلیس راه تهران بزرگ می‌باشد، اما 13 درصد از تردد‌های کل در حوزه و معابر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

استفاده از «گنبد بیزانسی» در ساخت و ساز شهر قم ممنوع شد. استفاده از «گنبد بیزانسی» در ساخت و ساز شهر قم ممنوع شد. معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم اعلام کرد که در حال حاضر صدور هرگونه پایان کار مستلزم رعایت نکات سیما و منظر متناسب با شهر قم است متین‌فر گفت: یکی از اتفاقات جدید در ساخت‌وساز شهری قم احداث نمادی شبیه به گنبد است درصورتی‌که سبک و عناصر ایرانی اسلامی داشته باشد، جای تأمل...

وب‌گاه فرارو

اصفهان تا سال 1409 بیابان می‌شود؟ این سؤالی است که پاسخ مثبت به آن شوک‌آور است. اصفهان را تصور کنید که زاینده‌رودش به جای آب پر از شکاف‌های عمیق است. دیگر در میدان نقش جهانش خبری از رفت‌وآمد مردم و گردشگران نیست. شهر خالی از سکنه شده و بیغوله. رضا اسلامی، کارشناس فرونشست درباره دلایلش برای ترسیم چنین آینده‌ای در 6سال آینده می‌گوید.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویر زیر از مجموعه عکس‌های پاکزاد است که از خیابان چراغ برق در سال 1335 گرفته شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت‌الله جوادی آملی، مرجع تقلید شیعیان گفت: ما بزرگیم و کشور نیز دارای سرمایه های عظیم خدادادی است، لذا در شأن مردم ایران نیست که کمیته امدادی و با گرانی اداره شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اصفهان تا سال1409 بیابان می‌شود؟ این سوالی است که پاسخ مثبت به آن شوک‌آور است. اصفهان را تصور کنید که زاینده‌رودش به جای آب پر از شکاف‌های عمیق است. دیگر در میدان نقش جهانش خبری از رفت‌وآمد مردم و گردشگران نیست. شهر خالی از سکنه شده و بیغوله. رضا اسلامی، کارشناس فرونشست درباره دلایلش برای ترسیم چنین آینده‌ای در 6سال آینده می‌گوید فاطمه علی‌اصغر در دنیای اقتصاد نوشت اصفهان تا سال 1409بیابان...

وب‌گاه خبر آنلاین

هاشمی رفسنجانی روز بیست و پنجم اردیبهشت در مورد دیدار انتخاباتی با حسن غفوری‌فرد، برخی نمایندگان مجلس ششم و یکی از اعضای شورای نگهبان نوشته‌است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اصفهان تا سال1409 بیابان می‌شود؟ این سوالی است که پاسخ مثبت به آن شوک‌آور است. اصفهان را تصور کنید که زاینده‌رودش به جای آب پر از شکاف‌های عمیق است. دیگر در میدان نقش جهانش خبری از رفت‌وآمد مردم و گردشگران نیست. شهر خالی از سکنه شده و بیغوله. رضا اسلامی، کارشناس فرونشست درباره دلایلش برای ترسیم چنین آینده‌ای در 6سال آینده می‌گوید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در گروه پدافند هوایی فردو قم، سایت موشکی مرصاد را افتتاح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده نیروی پدافند هوایی گفت: آمادگی رزمی نیروهای پدافندی به صورت مستمر در حال تقویت و ارتقاست و در برابر هرگونه تهدید احتمالی برخوردی قاطع و جدی دارد و در این زمینه هیچ گونه درنگی نمی‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه انتشار دلایل ردصلاحیت‌ها نیازمند مجوز قانونی هستیم، گفت: البته موارد را به خودشان اطلاع می‌دهیم چراکه حق خودشان است که بدانند.

وب‌گاه الف

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه انتشار دلایل ردصلاحیت‌ها نیازمند مجوز قانونی هستیم، گفت: البته موارد را به خودشان اطلاع می‌دهیم چراکه حق خودشان است که بدانند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی از علاقمندان ورزش کوهنوردی خواست در روزهای آینده از صعود به قله بپرهیزند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی شورای نگهبان، انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و گفت: در بررسی صلاحیت‌ها نمی‌توان براساس شنیده‌ها و گفته‌ها عمل کرد بلکه باید بر مبنای اسناد و مدارک تصمیم گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی از علاقمندان ورزش کوهنوردی خواست در روزهای آینده از صعود به قله بپرهیزند.