دوشنبه 2 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه گسترش

انرژی در حال حاضر یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی است که در سراسر دنیا وجود دارد و هر ساله تدابیر مختلفی برای حل این موضوع مهم مطرح می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضائیه در جریان سی و یکمین سفر استانی در رأس هیئت عالی قضایی وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری الکترونیکی باعث افزایش سرعت و دقت و بالارفتن سلامت در دور دوم انتخابات مجلس شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس سازمان برنامه گفت: برای بازنشستگان 31 شهریور سال قبل تا کنون باید وزارت آموزش و پرورش طی نامه‌ای میزان مطالبات بازنشستگان را اعلام کند تا در قالب دیون دولت پرداخت کنیم. رئیس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به سوال یکی از معلمان بازنشسته، زمان همسان سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته را اعلام کرد. زمان همسان سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته اعلام شد مدت‌هاست که موضوع همسان سازی حقوق فرهنگیان...

وب‌گاه خبر آنلاین

با اعلام رسمی نتایج دوازدهمین دوره انتخابات مجلس برخی چهره‌های باسابقه پارلمان چون پزشکیان، حاجی بابایی و جعفر قادری در سمت نمایندگی مجلس ابقا شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار اخیرشان با رئیس‌جمهور؛ کنترل گرانی و تورم را از وی مطالبه کرده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه ورزش سه

مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ایران، با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به پایان رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

روابط عمومی دادسرای ویژه روحانیت با توجه به انتشار اخبار و مطالب خلاف واقع در خصوص اجرای حکم محکومیت آقای مسلم گنجی توسط دادسرای ویژه روحانیت قم، جهت تنویر افکار عمومی به خصوص جامعه حوزوی اطلاعیه ای صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تبدیل به دغدغه اصلی دلسوزان و بزرگان نظام تبدیل شده است، آنچنان که مراجع تقلید در دیدارهایی که با دولتی ها دارند در قالب تذکر یا توصیه این نگرانی ها را منتقل می کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمود محمدی عراقی درباره علت کناره‌گیری خود از شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: آنچه سبب شده که تقاضای کناره‌گیری کنم چیزی جز احساس مسئولیت نبود، خیلی تلاش کردم تا در شورای عالی وقت بگذارم ولی به این نتیجه رسیدم که این جایگاه برای اعضای جوان مناسب‌تر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس عدلیه در جریان سی‌ویکمین سفر استانی خود، روز سه‌شنبه در رأس هیئت عالی قضایی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی عراقی از عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی خداحافظی کرد و در گفت‌وگویی چرایی آن را تشریح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حجت الاسلام و المسلمین «محمود محمدی عراقی» از عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی کناره گیری کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برای دوست و برادرم حسین معزی برادر دوستداشتنی‌ام سلام؛ سال‌هاست که می‌شناسمت و سال‌هاست که می‌دانم چقدر دغدغه دین و حوزه و روحانیت داری و چقدر دلت برای اعتبار دینداری در دنیای امروز می‌تپد.