دوشنبه 2 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه الف

دبیر ستاد ملی جمعیت از اهدای 80 هزار قطعه زمین مسکونی برای خانواده‌های دارای سه فرزند بیشتر در دولت سیزهم خبر داد و گفت: دولت اراده کامل برای اجرای تمامی مشوق‌های جوانی جمعیت دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند «عکاس حرم» که برشی از زندگی حرفه‌ای امیر حسامی نژاد پرافتخار‌ترین عکاس آیینی ایران است، سه شنبه 25 اردیبهشت ماه ساعت 23:15 از شبکه یک سیما پخش می‌شود. حسامی نژاد به عنوان تنها عکاسی آیینی ایران است که در طول حدود 25 سال فعالیت هنری خود، افتخار عکاسی از تمام عتبات مقدس عراق، ایران، سوریه و سرزمین وحی را به دست آورده تا جایی که به «عکاس‌باشی...

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهوری شش طرح توسعه ارتباطات روستایی، پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها، نسل پنجم تلفن همراه، توسعه ظرفیت شبکه انتقال، شبکه IP ملی و افزایش حضور نقاط شرکت ارتباطات زیرساخت را افتتاح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 6 پروژه بزرگ و زیرساختی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و یک قرارداد خرید تجهیزات از تولیدکنندگان داخلی، در آستانه روز جهانی ارتباطات و هم‌زمان با حضور رئیس جمهور در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح و آغاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌سقوط 600، 700 میلیونی قیمت مدل‌های وارداتی تنها تاثیر سقوط دلار در بازار خودرو نیست و نسبت به اوایل اردیبهشت شاهد افت 100 تا 120 میلیونی ارزش یکسری از خودرو‌های داخلی هستیم کاهش قیمت خودرو در مقطع فعلی تقریبا از ابتدای اردیبهشت کلید خورد و همچنان روز به روز از ارقام دلخواه و پیشنهادی فروشنده‌ها آب می‌رود. این سری عقب‌نشینی فروشنده‌ها از عددورقم‌های هفته‌های گذشته را باید به وقایع بازار...

وب‌گاه مشرق نیوز

اصولا من به کتاب‌های زندگینامه خیلی علاقه دارم؛ دلیلش هم برمی‌گردد به علاقه من به تاریخ، چون معتقدم که امروز از دیروز جدا نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت مردمی بدون توجه به حاشیه‌ها و تخریب‌های مخالفان داخلی و معاندان خارجی در حال خدمت است، گفت: کارشکنی‌ها برای توقف خدمت نتوانست دولت را از کارهای زیربنایی به خصوص در امور اقتصادی باز دارد.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه سال گذشته 424 نقطه ترافیکی پرخطر، ایمن‌سازی شد؛ گفت: متاسفانه در کشور ما، تولید ناوگان خودرویی و تولید گواهینامه همزمان با ایجاد زیرساخت‌ها نبوده و زیرساخت‌ها از میزان تولید خودرو و راننده، جا مانده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر ستاد ملی جمعیت از اهدای 80 هزار قطعه زمین مسکونی برای خانواده‌های دارای سه فرزند بیشتر در دولت سیزهم خبر داد و گفت: دولت اراده کامل برای اجرای تمامی مشوق‌های جوانی جمعیت دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست همایش بین‌المللی خانواده مقاوم، جنبش‌های اخلاقی جهان متحول امروز در خبرگزاری مهر با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. حجت‌السلام زیبایی نژاد، رئیس پژوهشکده زنان و خانواده در خصوص این همایش اظهار داشت: اگر ما فهمی دقیق از موقعیت و زمان خود داشته باشیم که چه چیز‌هایی ما را احاطه کرده و در چه موقعیتی قرار گرفته‌ایم آنگاه می‌توانیم مواجه‌ای خوب...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: ان‌شاءالله به‌زودی 2 هزار سایت دوربین جدید تا شهریورماه به جاده‌های کشور اضافه می‌شود تا تخلفات توسط پلیس هوشمند بررسی‌شود. همچنین نیاز پلیس به پایگاه‌های بیشتر نیز بررسی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ششمین همایش بین المللی مدیریت ایمنی و ترافیک با حضور سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا، معاون وزیر راه و شهر سازی، نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران در محل سالن همایش نورالرضا برگزار شد. در ادامه داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: امیدوارم این همایش‌ها بتواند راهگشای معضلات کشور و تصادفات جاده و چراغ راهی برای فعالیت دستگاه‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

روابط عمومی دادسرای ویژه روحانیت درباره زندانی شدن یک روحانی در قم اطلاعیه ای صادر کرد. روابط عمومی دادسرای ویژه روحانیت درباره زندانی شدن یک روحانی در قم اطلاعیه ای صادر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، روابط عمومی دادسرای ویژه روحانیت با توجه به انتشار اخبار و مطالب خلاف واقع در خصوص اجرای حکم محکومیت آقای «مسلم گنجی» توسط دادسرای ویژه روحانیت قم، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه گسترش

طبق ماده (89) قانون تأمین اجتماعی، افرادی که به موجب این قانون، بازنشسته یا ازکارافتاده شده یا می‌شوند، افراد بلافصل خانواده آنها و همچنین افرادی که مستمری بازماندگان دریافت می‌کنند، با پرداخت دو درصد از مستمری دریافتی از خدمات درمانی برخوردار خواهند شد و مابه‌التفاوت مبالغ پرداختی مستمری‌بگیران به موجب این قانون تا هزینه‌های واقعی درمان، از طرف سازمان تامین اجتماعی پرداخت می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در جریان سی‌ویکمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، صبح امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضایی، وارد «یاسوج» مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد. رئیس دستگاه قضا و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان کهگیلویه وبویراحمد،...