دوشنبه 2 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی شورای نگهبان در یک نشستی درباره لایحه عفاف و حجاب، انتقادات از شورای نگهبان، اصلاح قانون انتخابات و ردصلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه فرارو

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر گفت: «توفان تندری برای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، گیلان، غرب مازندران، زنجان، قزوین، البرز، قم، تهران، شمال شرق خوزستان و جنوب لرستان پیش‌بینی شده‌است.»

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ نحوه تقسیم‌بندی پارکینگ‌های 14گانه برای مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

فیلم سینمایی «ایلیا؛ جستجوی قهرمان» به کارگردانی سیدعلی موسوی نژاد موفق شد تا با عبور از فیلم «آپاراتچی» به جایگاه چهارم فیلم های پرفروش برسد و به فروش 6 میلیاردی در گیشه سینماها دست یابد.

وب‌گاه الف

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از تشدید و تداوم بارشها در 17 استان کشور تا پایان هفته جاری خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مستند «عکاس حرم» روایت امیر حسامی نژاد پرافتخارترین عکاس آیینی ایران روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه سال گذشته 424 نقطه ترافیکی پرخطر، ایمن‌سازی شدند، گفت: «متأسفانه در کشور ما تولید ناوگان خودرویی و تولید گواهینامه هم‌زمان با ایجاد زیرساخت‌ها نبوده و زیرساخت‌ها از میزان تولید خودرو و راننده، جامانده‌اند.»

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی کشور نسبت به رگبار باران، رعدو برق، تگرگ، صاعقه، وزش باد نسبتا شدید تا شدید، گردوخاک و کاهش دما در تهران و هشت استان دیگر هشدار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده قم در مجلس گفت: اموال خود و خانواده‌ام را طبق قانون در هر دوره نمایندگی به قوه قضاییه اعلام کرده و در پایان این دوره نیز اعلام خواهم کرد که دستگاه محترم قضایی می‌تواند طبق قانون اجرای اصل 49 قانون اساسی که خود در مجلس قبلی یکی از طراحان آن بوده‌ام، به آن رسیدگی کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کسری بودجه سازمان هدفمندی یارانه ها به مبلغ نجومی رسید. کسری بودجه سازمان هدفمندی یارانه ها به مبلغ نجومی رسید. به گزارش عرشه آنلاین، یک کارشناس اقتصادی، گفت: 230 هزار میلیارد تومان در بحث هدفمندی یارانه‌ها که بخش زیادی از آن به محرومیت‌زدایی مربوط می‌شود کسری بودجه وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم

مستند «عکاس حرم» روایت پرافتخار ترین عکاس آیینی ایران امشب روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

وب‌گاه فرارو

یک کارشناس اقتصادی، گفت: 230 هزار میلیارد تومان در بحث هدفمندی یارانه‌ها که بخش زیادی از آن به محرومیت‌زدایی مربوط می‌شود کسری بودجه وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر ستاد ملی جمعیت از اهدای 80 هزار قطعه زمین مسکونی برای خانواده‌های دارای سه فرزند بیشتر در دولت سیزهم خبر داد. دبیر ستاد ملی جمعیت از اهدای 80 هزار قطعه زمین مسکونی برای خانواده‌های دارای سه فرزند بیشتر در دولت سیزهم خبر داد و گفت: دولت اراده کامل برای اجرای تمامی مشوق‌های جوانی جمعیت دارد. به گزارش عرشه آنلاین، شکیبا محبی‌تبار روز سه‌شنبه در نشست رسانه‌ای دومین رویداد جایزه ملی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، 25 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: رژیم منحوس صهیونیستی طی سال‌های اخیر بار‌ها دست به ترور کور دانشمندان و مقامات نظامی کشورمان زد که هر بار با صبر راهبردی جمهوری اسلامی روبرو شد، اما این بار بعد از حمله به کنسولگری کشورمان و شهادت برخی سربازان جان بر کف ایران اسلامی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر ستاد ملی جمعیت از اهدای 80 هزار قطعه زمین مسکونی برای خانواده‌های دارای سه فرزند بیشتر در دولت سیزهم خبر داد و گفت: دولت اراده کامل برای اجرای تمامی مشوق‌های جوانی جمعیت دارد.