دوشنبه 2 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور به مدیران دستگاه‌های دولتی توصیه کرد با نظارت مستمر بر زیر مجموعه‌های خود، از رعایت کرامت انسانی در دستگاه تحت مدیریت خود اطمینان حاصل کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده فراجا در سخنانی عفاف و حجاب را برای همه مردم ایران ارزش دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه جداول بودجه تا آخر اردیبهشت ماه از سوی مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد شد، گفت: براساس زمان‌بندی طراحی شده در قانون، احکام همسان‌سازی ان‌شالله از خردادماه اجرا و البته معوقات دو ماه نخست سال نیز پرداخت خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فردا با ورود سامانه بارشی به غرب کشور با شدت بیشتری همراه بوده و بر اساس آخرین وضعیت جوی کشور سازمان هواشناسی برای فردا دو هشدار نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 با اشاره به آخرین تغییرات حقوق سربازان در جداول قانون بودجه گفت: حداقل حقوق سربازان مجرد در مناطق غیرعملیاتی به 5 میلیون و 460 هزار تومان و حداقل حقوق سربازان متاهل در مناطق عملیاتی به 11 میلیون و 535 هزار تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

نخستین نشست تخصصی شبکه مبلغان گردشگری کشور با مدیرکل گردشگری داخلی با حضور 15 نفر از فعالان و نخبگان عرصه گردشگری با رویکرد تعالی بخش برگزار شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه جداول بودجه تا آخر اردیبهشت ماه از سوی مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد شد، گفت: براساس زمانبندی طراحی شده در قانون، احکام همسان‌سازی از خرداد ماه اجرا و البته معقوقات 2 ماه نخست سال نیز پرداخت خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی اعلام کرد: از اواخر امشب سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور و این سامانه تا یکشنبه هفته آتی در اکثر نقاط کشور تشدید می‌شود؛ احتمال یخ‌زدگی محصولات کشاورزی وجود دارد. رگبار و باد شدید کشور را طی هفت روز فرا می‌گیرد. سازمان هواشناسی اعلام کرد: از اواخر امشب سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور و این سامانه تا یکشنبه هفته آتی در اکثر نقاط کشور تشدید می‌شود؛ احتمال...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه جداول بودجه تا آخر اردیبهشت ماه از سوی مجلس شورای اسلامی ارسالخواهد شد، گفت: براساس زمانبندی طراحی شده در قانون، احکام همسان‌سازی ان‌شالله از خرداد ماه اجرا و البته معقوقات دو ماه نخست سال نیز پرداخت خواهد شد.

خبرگزاری میزان

رئیس جمهور در پیامی با قدردانی از استقبال گرم و پرشور مردم آگاه، انقلابی و با بصیرت استان قم از دولت مردمی و لطف و بزرگواری ویژه علما و مراجع عظام تقلید تصریح کرد: بی‌شک این حمایت‌های محبت‌آمیز که جلوه دیگری از اتحاد ملی است، توان و انگیزه دولت را برای خدمت‌رسانی بی‌وقفه به مردم و حل مشکلات آنان، مضاعف خواهد کرد.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور در پیامی از استقبال صمیمانه و پرشور مردم استان قم قدردانی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس‌جمهور کشورمان در پیامی از استقبال گرم و پُر شور مردم آگاه، انقلابی و با بصیرت استان قم قدردانی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی در طرح استفساریه بندی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی به مدیرعامل و اعضای هیات مدیره وابسته به شرکت‌های دولتی تکلیف کردند 6 ماه پیش از ثبت نام در انتخابات از سمت خود استعفا دهند.