دوشنبه 2 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه فرارو

حسین اسلامی، فعال حوزه اینترنت و اقتصاد دیجیتال گفت: ما امیدواریم اختلال‌ها در اینترنت ثابت و همراه برطرف شود و اگر تنظیماتی داخل مجموعه‌های نظارتی وجود دارد هم به حداقل برسد. ما قبل از این فیلترینگ داشتیم، اما تا این حد دچار اخلال نبودیم. الان به دلایل نامعلومی از جمله گوگل پلی بسته شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتایج جدیدترین پایش ملی محیط کسب‌وکار ایران در زمستان 1402 از نامساعدتر شدن این شاخص نسبت به فصل پاییز حکایت دارد. ارزیابی‌ها نشان می‌دهد نمره این شاخص در زمستان سال گذشته 6.04 (نمره بدترین ارزیابی 10 است) محاسبه شده که از وضعیت این شاخص نسبت به ارزیابی فصل گذشته (پاییز 1402 با میانگین 5.98) نامساعدتر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج جدیدترین پایش ملی محیط کسب‌وکار ایران در زمستان 1402 از نامساعدتر شدن این شاخص نسبت به فصل پاییز حکایت دارد. ارزیابی‌ها نشان می‌دهد نمره این شاخص در زمستان سال گذشته 6.04 (نمره بدترین ارزیابی 10 است) محاسبه شده که از وضعیت این شاخص نسبت به ارزیابی فصل گذشته (پاییز 1402 با میانگین 5.98) نامساعدتر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اطلاعیه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دانشگاه علوم قضایی؛ ویژه دوره تحصیلی کارشناسی ارشد ناپیوسته منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی عراقی از عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی کناره گیری کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان چند روز پس از برگزاری مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نمایشگاه کتاب تهران رفت. وی در بدو ورود به مصلای امام خمینی (ره) مورد استقبال مسئولان و برگزارکنندگان این رویداد بزرگ فرهنگی قرار گرفت و در گفتگوی با آن‌ها از روند برگزاری نمایشگاه و میزان استقبال مردم مطلع شد. سخنگوی شورای...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمود محمدی عراقی درباره علت کناره‌گیری از شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی جایگاه والایی دارد و از مزیت‌های خاصی برخوردار است. مثلا مجلس شورای اسلامی بعد از تصویب قوانین به تایید شورای نگهبان نیاز دارد تا مصوباتش قانونی شود، مصوبات مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز جنبه مشورتی دارد، مصوبات شورای عالی امنیت ملی باید...

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل انتظامی گفت: سندی از یک افسر اطلاعاتی دشمن به دست آورده‌ایم که گوشه‌ای از راهبردهای دشمن در اندلسی کردن ایران را نشان می‌دهد؛ در این سند 24 راهبرد برای استحاله فرهنگی نوشته شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به سوال یکی از معلمان بازنشسته، زمان همسان سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته را اعلام کرد. رئیس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به سوال یکی از معلمان بازنشسته، زمان همسان سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته را اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین، مدت‌هاست که موضوع همسان سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته به یکی از دغدغه‌های اصلی این قشر تبدیل شده است. با این وجود، رئیس سازمان...

وب‌گاه عصر ایران

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: «اگر با تکمیل خط مونوریل قم مسیر آن فقط به مصلی ختم شود، همان‌طور که منتقدان می‌گویند ارزش ترافیکی و حمل‌ونقلی ندارد.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگان 13 حوزه انتخابیه ای که به عقیده کارشناسان، نمایندگان آنها در دوره چهار ساله مجلس دوازدهم، به دلیل موقعیت اداری و سیاسی شهرهایشان می‌توانند اثر مهمی بر قانون گذاری‌ها داشته باشند را بشناسید.

وب‌گاه گسترش

بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به سامانه، احکام حقوقی خود را رویت یا دریافت کنند؛ این احکام پس از اعمال افزایش مستمری ابلاغی دولت صادر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از میان منتخبان 13 کلانشهر مهم در انتخابات مجلس دوازدهم، اصولگرایان سهم 93 درصدی را از آن خود کردند و تا بدین ترتیب، نمایندگان مراکز استانها به عنوان بازیگران اثرگذار خانه ملت از منظر حوزه های انتخابیه مهم، در چهار سال آینده نقش آفرینی کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صبح امروز برخی از کابران اپراتور همراه اول از قطعی اینترنت از ساعات ابتدایی صبح گزارش دادند. اپراتور سامانه می‌گوید که اختلال سراسری است و به زودی رفع می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از صبح امروز اینترنت همراه در سراسر کشور دچار قطعی و اختلال شده است از صبح امروز اینترنت همراه در سراسر کشور دچار قطعی و اختلال شده است به گزارش عرشه آنلاین، برخی از کاربران اپراتور همراه اول و ایرانسل می‌گویند از صبح امروز با قطعی اینترنت مواجه شده‌اند. آنها می‌گویند علامت برقراری اینترنت را در گوشی‌های خود دارند، اما برای آنها وصل نمی‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌فرمانده‌کل انتظامی گفت: سندی از یک افسر اطلاعاتی دشمن به دست آوردیم که گوشه‌ای از راهبردهای دشمن در اندلسی کردن ایران را نشان می‌دهد؛ در این سند 24 راهبرد برای استحاله فرهنگی نوشته شده است‌. فرمانده‌کل انتظامی گفت: سندی از یک افسر اطلاعاتی دشمن به دست آوردیم که گوشه‌ای از راهبردهای دشمن در اندلسی کردن ایران را نشان می‌دهد؛ در این سند 24 راهبرد برای استحاله فرهنگی نوشته شده است‌. سردار...