دوشنبه 2 مهر 1403

قم

قم

خبرگزاری دانشجو

رئیس جمهور در پیامی با قدردانی از استقبال گرم و پرشور مردم آگاه، انقلابی و با بصیرت استان قم از دولت مردمی و لطف و بزرگواری ویژه علما و مراجع عظام تقلید تصریح کرد: بی‌شک این حمایت‌های محبت‌آمیز که جلوه دیگری از اتحاد ملی است، توان و انگیزه دولت را برای خدمت‌رسانی بی‌وقفه به مردم و حل مشکلات آنان، مضاعف خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور در پیامی با قدردانی از استقبال مردم قم از دولت و رهنمودهای علما و مراجع عظام تقلید اظهار داشت: این حمایت‌های محبت‌آمیز که جلوه دیگری از اتحاد ملی است، توان و انگیزه دولت را برای خدمت‌رسانی بی‌وقفه به مردم و حل مشکلات آنان، مضاعف خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور در پیامی با قدردانی از استقبال گرم و پرشور مردم آگاه، انقلابی و با بصیرت استان قم از دولت مردمی و لطف و بزرگواری ویژه علما و مراجع عظام تقلید نوشت: بی شک این حمایت‌های محبت‌آمیز که جلوه دیگری از اتحاد ملی است، توان و انگیزه دولت را برای خدمت رسانی بی‌وقفه به مردم و حل مشکلات آنان، مضاعف خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

چون الگوی ما اسلامی است و مجرم یا متهم قادر است به‌راحتی حقایق و اعمالی را که مرتکب شده بیان کند به همین دلیل وکیل کار مثبتی انجام نمی‌دهد و به طور کلی کار وکیل‌مدافع دفع‌الوقت و تلف کردن وقت دادگاه است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک فعال سیاسی برگزاری انتخابات به شیوه الکترونیکی در انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور را گامی ارزشمند دانست و بر ضرورت این شیوه تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

رییس دیوان عالی کشور گفت: در ارزیابی‌ها نهایت دقت و عدل و انصاف را به خرج دهید و در ارایه گزارشات بر چگونگی انجام وظایف و عملکرد کارکنان توجه جدی داشته باشید.

وب‌گاه عصر ایران

«اظهارات مراجع عظام تقلید در دیدار رئیسی نشان داد که این بزرگان، از کاستی‌های اقتصادی موجود در جامعه، بویژه در حوزه معیشت و مسکن راضی نیستند. اما این مسائل، اموری نبود که بر رئیس جمهور یا دولت پوشیده باشد. رفع این کاستی‌ها و مشکلات، یکی از مسائل هر روزه دولت و رئیس جمهور بوده و هست. از این رو می‌توان نوعی هم‌جهتی و هم‌سویی، یا به عبارت دیگر، دغدغه مشترک میان دولت و مراجع در حل این مسائل،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور امروز، یکشنبه، شمال غرب، به‌تدریج در دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق روی می‌دهد. فردا دوشنبه سامانه بارشی ضمن تقویت، شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه و ارتفاعات البرز، استان‌های ساحلی دریای خزر و برخی مناطق مرکزی...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی تشدید فعالیت سامانه بارشی در 12 استان به کشاورزان 24 استان در خصوص جلوگیری از بروز خسارت توصیه‌های مهمی را ارائه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه دولت از انتشار اخبار مربوط به انتقاد مراجع تقلید قم در دیدار رئیسی برآشفته شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آقایان سیدجعفر شبیری، [رییس شعبه 11 دیوان عالی کشور] و [محمد هادی] عبدخدایی، [سفیر ایران در واتیکان] آمدند؛ با اظهار نگرانی از وضع اقتصادی و فرهنگی کشور، از من خواستند که اقدامی بکنم.

خبرگزاری تسنیم

مجموعاً در مرحله اول و دوم انتخابات مجلس دوازدهم، 12 حوزه انتخابیه به‌صورت تمام‌الکترونیکی فعال بودند. در این گزارش به سبقه برگزاری انتخابات الکترونیک نگاهی می‌اندازیم.