دوشنبه 2 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی از کاربران اپراتور همراه اول و ایرانسل می‌گویند از صبح امروز با قطعی اینترنت مواجه شده‌اند. آنها می‌گویند علامت برقراری اینترنت را در گوشی‌های خود دارند، اما برای آنها وصل نمی‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

هشت سال از آخرین قهرمانی تیمی غیر تهرانی در لیگ برتر ایران گذشت.

وب‌گاه فرارو

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: «اگر با تکمیل خط مونوریل قم مسیر آن فقط به مصلی ختم شود، همان‌طور که منتقدان می‌گویند ارزش ترافیکی و حمل‌ونقلی ندارد.»

وب‌گاه الف

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بارش‌های امروز در مناطقی از استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، جنوب اردبیل و شمال استان خوزستان شدید خواهد بود.

وب‌گاه الف

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز فعالیت سامانه بارشی در غرب، شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و سواحل دریای خزر به‌صورت رگبار، رعدوبرق گاهی وزش باد شدید ادامه دارد. بارش‌های امروز در مناطقی از استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی،...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی فعالیت سامانه بارشی در کشور از بارش‌های سیل‌آسا و شدید در 14 استان از جمله تهران خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: «اگر با تکمیل خط مونوریل قم مسیر آن فقط به مصلی ختم شود همانطور که منتقدین می‌گویند ارزش ترافیکی و حمل و نقلی ندارد.»

وب‌گاه خبر آنلاین

هاشمی رفسنجانی در روز بیست و سوم اردیبهشت سال 1380 روایتی از چند دیدار روزانه نوشته‌است؛ از دیدار با رئیس دفتر همکاری فناوری تا عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس و رییس مرکز فرهنگ اسلامی.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور رسانه‌ای معاونت پارلمانی ریاست جمهوری علت تغییر معاونت پارلمانی رئیس جمهوری را شکل‌گیری مجلس جدید اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارشناس هواشناسی از بارش نسبتا شدید باران در بسیاری از نقاط کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده‌کل انتظامی گفت: سندی از یک افسر اطلاعاتی دشمن به دست آوردیم که گوشه‌ای از راهبردهای دشمن در اندلسی کردن ایران را نشان می‌دهد؛ در این سند 24 راهبرد برای استحاله فرهنگی نوشته شده است‌.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زابل اعلام کرد که شاهد افزایش موارد مشکوک ابتلا به سرخک در سال‌جاری در منطقه سیستان هستیم.

وب‌گاه گسترش

داود منظور گفت: وظیفه ما در دولت این است که معیشت بازنشستگان را بهبود بخشیم. دولت در لایحه بودجه سال گذشته این پیش‌بینی را داشت که منابع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین شود.