دوشنبه 2 مهر 1403

قم

قم

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: فعالیت سامانه بارشی در بسیاری از مناطق کشور از امشب تا ابتدای هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه فرارو

اگر بخواهیم یک کالایی مانند زمین در یک شهر جدید صد هزار نفری تا یک میلیون نفری در حاشیه کلان شهری مانند تهران تولید کنیم که برای مصرف کنندگان هم همان مطلوبیت نسبی شهر تهران را داشته باشد باید حداقل یک درصد تا ده درصد از ساختار اداری دولت درآن شهر مستقر شود تا این شهر جدید صرفا یک شهر خوابگاهی نباشد.

وب‌گاه عصر ایران

استاد حوزه علمیه قم: نظام اجتماعی بدون تمایزات حفظ نمی‌شود و شامل نظام‌های مختلفی از جمله خانواده، اقتصاد و سیاست می‌شود. حفظ نظام سیاسی در راستای حفظ نظام عام اجتماعی است.

خبرگزاری ایرنا

کاشان _ ایرنا _ رییس جمعیت هلال احمر کاشان گفت: برخورد سواری ال 90 با گاردریل در آزادراه امیرکبیر کاشان (کاشان_قم) یک کشته و سه مصدوم برجا گذاشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نمایندگان مجلس، دولت را صرفا مجاز به تسری مزایا و امتیازات قوانین ایثارگران در طول برنامه به جانبازان و شهدای مدافع حرم و جانبازان و شهدای امنیت و اینکه «رزمندگان به ازای هر 12 ماه حضور در جبهه مشمول 8 درصد معافیت شوند»، کردند. نمایندگان مجلس، دولت را صرفا مجاز به تسری مزایا و امتیازات قوانین ایثارگران در طول برنامه به جانبازان و شهدای مدافع حرم و جانبازان و شهدای امنیت و اینکه «رزمندگان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا جهت تأمین نظر شورای نگهبان با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم توسعه کشور موافقت کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی گفت: باید با ناهنجاری‌ها مقابله شود و این فرمایش رهبری است زیرا لازم است دین محقق شود که نیاز به عزم و اراده دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد مهاجری در مطلبی خطاب به مهدی نصیری نوشت: برگردید! منظورم برگشتن به تهران و قم نیست. این حق شماست که هرجای عالم می خواهید زندگی کنید. عده‌ای خوشحال می‌شوند که شما در مغرب زمین بمانید و به قول آنها تمام شوید.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد مهاجری به اظهارات اخیر مهدی نصیری واکنش نشان داد و نوشت: چه شده که شاهزاده را همسنگ تاج زاده و دیگران می دانید؟ صنمی با مصطفی تاجزاده ندارم، اما یک موی گندیده تاجزاده به همه هیکل شاهزاده کثیفی که وطن فروشی کمترین جرمش است و همه حامیانش شرف دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، اجرای طرح کلید به کلید را اولویت ویژه شرکت بازآفرینی شهری ایران دانست و گفت: استان‌های قزوین، قم، زنجان و هرمزگان پیشرو در اجرای این طرح هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک فعال اصولگرا خطاب به مهدی نصیری نوشت: «دیروز عبارتی بکار بردید که مضمون آن، تجمیع همه مخالفان - و به زعم شما براندازان - است و از کلید واژه "تاجزاده و شاهزاده" سخن گفتید.»

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی صنعت آب با اشاره به صدور هشدار هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع بارش‌های رگباری شدید و طغیان رودخانه‌ها در استان‌های غرب، جنوب‌غرب، فلات مرکزی و شرق کشور گفت: در تعطیلات پیش رو، مردم از نزدیک شدن و اتراق در بستر و حاشیه رودخانه‌ها اجتناب کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این گزارش جزئیات پرونده اولین زنی که در ایران به جرم قتل دختران هوویش در دادگاه محکوم شد را بخوانید. ماجرای ایران شریفی نیا نخستین زن محکوم شده در دادگاه کیفری کشور با ربایش دو دختر 5 و 10 ساله هوویش شروع شد، هنوز چند روزی از مهر ماه سال 1349 نگذشته بود که خبر دزدیده شدن فاطمه 5 ساله و زهره 10 ساله از توسط هووی مادرشان تیتر اول روزنامه‌ها شد. بعد از پیدا شدن جسد پتو پیچ شده فاطمه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تایید خبر مسمومیت 29 پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز باز هم بحث مشروبات تقلبی و سمی در کشور را داغ کرده است. هیچ روش قطعی برای تشخیص الکل تقلبی وجود ندارد اما برخی روش‌ها می‌تواند منجر به زودتر متوجه شدن مصرف مشروب تقلبی شود. به گزارش عرشه آنلاین، تایید خبر مسمومیت 29 پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز باز هم بحث مشروبات تقلبی و سمی در کشور را داغ کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی قوه قضاییه گفت: درخواست عفو «بابک زنجانی» از سوی دادگستری استان تهران مطرح و با تائید رئیس قوه قضاییه و موافقت رهبر انقلاب حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به 20 سال حبس شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزئی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب حرکت کند.