دوشنبه 2 مهر 1403

قم

قم

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان، جنوب فارس و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی شده است. فردا در برخی ساعات در مناطقی از غرب، ارتفاعات زاگرس و ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده روی می‌دهد و دیگر مناطق کشور جو آرامی دارند. روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی...

خبرگزاری تسنیم

کتاب «ممل تهرونی» که از سوی نشر جمال منتشر شده، سری به دوران حکومت پهلوی می‌زند و نوجوان امروز را با بخشی از تاریخ کشور در آن دوران آشنا می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار نفوذ سامانه بارشی و خسارت به محصولات کشاورزی 31 استان کشور از رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت تا روز جمعه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان امداد و نجات از امداد رسانی به بیش از 4800 سیل‌زده طی روزهای اخیر خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از 4 تا 9 اردیبهشت 1403 و تا ساعت 6:30، گفت: 13 استان (اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد) و 57 شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند. وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: بیش از 4800 نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر در 13 استان کشور بهره مند شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نفوذ سامانه بارشی و خسارت به محصولات کشاورزی 31 استان کشور از رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت تا روز جمعه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز چهارشنبه سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب کشور تقویت شده و گستره فعالیت آن جنوب و بخش‌هایی از مرکز کشور را در برمی‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نفوذ سامانه بارشی و خسارت به محصولات کشاورزی 31 استان کشور از رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت تا روز جمعه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دومین نشست از دوازدهمین دوره کرسی‌های آزاداندیشی با عنوان «نظریه مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی» به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر به صورت حضوری و مجازی در دانشگاه طلوع مهر قم برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین محسن مهاجرنیا در این نشست با طرح این سوال که ماهیت، چیستی، جوهره و جنس اولیه «مشارکت»...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل فرهنگی سازمان اوقاف با بیان این که نمایشگاه دستاورد‌های اوقاف به ارائه عملکرد مردم، هیئت امنا و واقفین می‌پردازد دستاورد‌های آن توضیحاتی داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم تشییع معصومه حائری عروس ارشد امام خمینی (ره) روز گذشته در قم برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد تهران خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی دیگر از بازیکنان تیم نوجوانان خانه بسکتبال استان قزوین که بهمن پارسال دچار سانحه رانندگی شده بودند، درگذشت. یکی دیگر از بازیکنان تیم نوجوانان خانه بسکتبال استان قزوین که بهمن پارسال دچار سانحه رانندگی شده بودند، درگذشت. به گزارش عرشه آنلاین، 22 بهمن 1402 بود که اعضای تیم بسکتبال «رستمی» که به نمایندگی از استان قزوین در رقابت‌های لیگ نوجوانان کشور در قم شرکت کرده بودند، در مسیر بازگشت...

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری فاطمه طباطبایی همسر مرحوم سیداحمد خمینی و دختر امام راحل در مراسم تشییع مرحوم «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره) را مشاهده می کنید.