چهارشنبه 4 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سنتکام اذعان کرد واشنگتن یک فروند هواپیماهای سی 130 حامل بسته های مواد غذایی را برای مردم غزه ارسال کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

یادآور می شود، آقای اکبرنژاد روز شنبه 28 بهمن ماه در قم بازداشت شده بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی از تعلیق محمدرضا مختاری تا اطلاع ثانوی از کلیه فعالیت‌های مربوط به کشتی خبر داد.

وب‌گاه فرارو

احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، مه، وزش باد شدید، کولاک برف، یخ زدن سطح جاده‌ها در نواحی سردسیر، لغزندگی و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها و احتمال خسارت به سازه‌های موقت، ماشین‌آلات کشاورزی و نهال‌ها وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت اطلاعات اعلام کرد: بزرگترین شبکه سازمان یافته قمار و شرط‌بندی اینترنتی که توسط مبادی مستقر در خارج از کشور مدیریت و راهبری می‌شد پس از 14 ماه تحقیقات و رصدهای پیچیده اطلاعاتی و با مساعدت قوه قضاییه و بانک مرکزی شناسایی و منهدم شد. به گزارش عرشه آنلاین، وزارت اطلاعات روز شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی 14 ماه تحقیقات و رصدهای پیچیده اطلاعاتی و با مساعدت قوه قضاییه و بانک مرکزی،...

وب‌گاه گسترش

مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان فروش اموال تملیکی درباره برگزاری حراج‌های خرده‌فروشی اعلام کرد که تا پایان سال جاری 15 مرحله از این حراج‌ها برگزار خواهد شد. این حراج‌ها به صورت همزمان در هشت استان مختلف برگزار خواهند شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی 14 ماه تحقیقات و رصدهای پیچیده‌ی اطلاعاتی و با مساعدت قوه قضاییه و بانک مرکزی، بزرگترین شبکه‌ی سازمان یافته‌ی قمار و شرط بندی اینترنتی که توسط مبادی مستقر در خارج از کشور مدیریت و راهبری می‌شد، شناسایی و منهدم گردید.

وب‌گاه خبر آنلاین

100 چهره در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اولین بار وارد خانه ملت می‌شوند.

وب‌گاه فرارو

محمدرضا مختاری، کشتی‌گیر وزن 77 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی کشورمان، به دلیل درگیری در رقابت‌های بین‌المللی جام وهبی امره ترکیه، تا اطلاع ثانوی از تمامی فعالیت‌های مربوط به کشتی تعلیق شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروهورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، شهرام لرستانی رئیس کمیته انضباطی در مورد نتایج این جلسه گفت: کمیته انضباطی امروز جلسه فوق العاده‌ای را با حضور ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی برگزار کرد. وی ادامه داد: موضوع این جلسه رسیدگی به تخلفات محمدرضا مختاری کشتی گیر وزن 77 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی جام وهبی امره ترکیه بود. لرستانی...

وب‌گاه الف

جلسه فوق العاده کمیته انضباطی فدراسیون کشتی، بعد از ظهر امروز با حضور دکتر شهرام لرستانی رئیس و سایر اعضاء در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

محمدرضا مختاری به دلیل درگیری با کشتی گیر ترکیه ای از سوی کمیته انضباطی فدراسیون کشتی تا اطلاع ثانوی محروم شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جلسه فوق‌العاده کمیته انضباطی فدراسیون کشتی امروز با حضور شهرام لرستانی رئیس و سایر اعضا برگزار و فرنگی‌کار جنجالی کشورمان تعلیق شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون کشتی مختاری تا اطلاع ثانوی از تمامی فعالیت‌های کشتی تعلیق شد. با تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون کشتی مختاری تا اطلاع ثانوی از تمامی فعالیت‌های کشتی تعلیق شد. به گزارش عرشه آنلاین، جلسه فوق‌العاده کمیته انضباطی فدراسیون کشتی بعدازظهر امروز با حضور شهرام لرستانی رئیس و سایر اعضاء در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

جلسه فوق‌العاده کمیته انضباطی فدراسیون کشتی، بعد از ظهر امروز با حضور شهرام لرستانی رئیس و سایر اعضاء در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.