چهارشنبه 4 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دستخط رهبر انقلاب بر لوح تصویرسازی شهدای مدافع حرم استان خوزستان منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت‌الله دوزدوزانی تبریزی گفت: با وجود این هجمه های بسیار دشمنان شیعه، این کم‌کاری از ماست و از عمل ما است که اینگونه مردم از ما دور شده اند، فرزندان شیعه ما از ما دور شده اند، به بی دینی و لائیکی و... کشیده شده اند. به راستی ما برای چه طلبه شده ایم؟!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با اعلام اسامی راه‌یافتگان به مرحله نیمه‌نهایی نخستین دوره جشنواره تلاوت‌های تقلیدی، 26 قاری نوجوان و جوان به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در هفته ای گه گذشت، تکلیف 88 کرسی مجلس ششم خبرگان رهبری مشخص شد که در نتیجه آن 48 نماینده فعلی به مجلس آینده راه یافتند، اما 40 منتخب باقی مانده جدید الورودهای صحن علنی ششمین دوره خبرگان خواهند بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری روز جمعه 11 اسفند برگزار شد و از بین 88 کرسی کسب شده، 46 منتخب در دوره پنجم حضور داشتند و 42 نفر هم از اعضای جدید این مجلس محسوب می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس هواشناسی قم گفت: طی ساعات آینده باد نسبتا شدید نقاط مختلف این استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناس هواشناسی قم گفت: طی ساعات آینده باد نسبتا شدید نقاط مختلف این استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وب‌گاه عصر ایران

آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه قم طی سخنانی 22 بهمن امسال را تاریخی و یازدهم اسفند را نیز حماسه‌ساز توصیف کرد و اظهار داشت: با همه فشارها و تحریم‌ها و تلاش‌های دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی و عقب‌نشینی، پیروزی بزرگ جهادی و تمدنی ملت ایران اتفاق افتاد.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور سند ملی موسیقی را ابلاغ کرد که در این خبر، مشروح این سند را می‌خوانید.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال حجت الاسلام و المسلمین حاج سید احمد خمینی (ره) و بزرگداشت آیت‌الله سید محمد موسوی بجنوردی (ره) در حرم مطهر امام خمینی (س) برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پدر سما جهانباز که 19 ماه از ناپدید شدنش در شهر شیراز می گذرد می خواهد که پرونده دخترش برای رسیدگی به تهران منتقل شود پدر سما جهانباز که 19 ماه از ناپدید شدنش در شهر شیراز می گذرد می خواهد که پرونده دخترش برای رسیدگی به تهران منتقل شود سمای 22 ساله، 19 ماه است که گم شده است. پدرش با اشک می‌گوید هر روز به آگاهی می‌روم، به دادستانی می‌روم، فقط می‌گویند صبر کن. مگر گوشی یا موتور و ماشین...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی «سند ملی موسیقی جمهوری اسلامی ایران» که در جلسه 895 مورخ 1402/11/10 شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس مصوبه جلسه 454 مورخ 1402/09/28 شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی (بنا به پیشنهاد شورای هنر و ستاد فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه) به تصویب رسیده است؛ برای اجرا به شرح زیر ابلاغ کرد و بر اساس...

وب‌گاه گسترش

قیمت هر کیلو گوساله زنده نیز بین 205 تا 215 هزار تومان متغیر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: محور چالوس و آزادراه تهران _ شمال تا 23 اسفند ماه به صورت 24 ساعته مسدود است.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت جدید دام زنده در میادین روز اعلام شد.