جمعه 30 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از تصادف محور علی آباد به گرگان خبر داد و گفت: این تصادف 11 مصدوم برجا گذاشت.

خبرگزاری تسنیم

اداره کنترل بیماری‌های منتقله توسط ناقلین اعلام کرد: از ابتدای سال 1403 تا تاریخ 7 شهریور ماه بالغ بر 178 مورد مثبت تب دنگی تشخیص داده شده است.

وب‌گاه فرارو

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: «از ابتدای امسال تا هفتم شهریورماه بیش از 178 مورد مثبت تب دنگی تشخیص داده شده است.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور گفت: پیش‌بینی همه مدل‌های عددی بیانگر از این است که پاییز سال جاری کم‌بارش و دما بالاتر از نرمال خواهد بود. رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور گفت: پیش‌بینی همه مدل‌های عددی بیانگر از این است که پاییز سال جاری کم‌بارش و دما بالاتر از نرمال خواهد بود. احد وظیفه افزود: طی 13 ماه گذشته یعنی از...

خبرگزاری مهر

اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسال بانوان از اواسط شهریور در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس موسسه تحقیقات جمعیتی کشور درباره پیش‌بینی خوشبینانه و بدبینانه جمعیت ایران تا سال 1403 گفت: در بدبینانه‌ترین سناریو یعنی کاهش میزان باروری کل تا 1.3 فرزند، جمعیت در حدود 90 میلیون و 220 هزار نفر و در خوش‌بینانه‌ترین حالت، یعنی افزایش میزان باروری کل تا 2.5 فرزند، جمعیت در حدود 102 میلیون و 189 هزار نفر پیش‌بینی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر، در ادامه تبیین نظریه مشارکت سیاسی در نظام مردم‌سالاری دینی، بر نقش اساسی احزاب سیاسی تأکید کرد و اظهار داشت که احزاب موتور محرکه و چرخ‌دنده مشارکت توده‌ها و اتاق فکر مردم‌سالاری دینی هستند. در واقع، احزاب محلی برای تجمع متفکران، فرهیختگان و پیشگامانی است که دغدغه تحول و اصلاح جامعه را دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس موسسه تحقیقات جمعیتی کشور گفت: شواهد آماری نشان می‌دهد تولد فرزند سوم، چهارم و فرزند پنجم و بیشتر در سال 1402 نسبت به دو سال اخیر افزایش نسبی داشته است.

خبرگزاری مهر

معاون آموزش حوزه‌های علمیه کشور گفت: مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه روز شنبه 17 شهریور در مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

کتاب «باران بنفش» نوشته سید سعید هاشمی توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

گفتیم که با خیلی از بی‌بندوباری‌ها موافق نیستیم... ببینید این چه‌قدر آدم منطقی بود که گفت:... «این نتیجه‌ی محدودیت‌های قدیم است که به زن‌ها دادند که وقتی که حالا آزادی پیدا کردند یک عده‌ای هم پیدا می‌شوند که زیاده‌روی می‌کنند.»

وب‌گاه فرارو

رئیس مؤسسه تحقیقات جمعیتی کشور ضمن تحلیل وضعیت میزان موالید و نرخ باروری در کشور طی سنوات گذشته، گفت: «شواهد آماری نشان می‌دهد تولد فرزند سوم، چهارم و فرزند پنجم و بیشتر در سال 1402 نسبت به دو سال اخیر افزایش نسبی داشته که یکی از علل آن، اجرای مشوق‌های متعدد درنظر گرفته شده است، با وجود این، اما در سال‌های 1401 و 1402 نرخ باروری در حدود 1.6 تثبیت شده و تمام استان‌ها کاهش میزان باروری...

وب‌گاه خبر آنلاین

به گفته رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور، پاییز سال جاری کم‌بارش و دما بالاتر از نرمال خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

سال گذشته تعداد 20 زایمان چهارقلو در نقاط مختلف کشور وجود داشته است که استان اصفهان با 6 زایمان در صدر داشتن چهارقلوها قرار دارد.