جمعه 30 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه ورزش سه

در بین مربیان کنونی لیگ برتر، هیچکس به اندازه یحیی گل محمدی برابر پرسپولیس به برتری نرسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ستاد برگزاری نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت با اعلام وصول 426 نمایشنامه برای شرکت در بخش مسابقه صحنه ای، تاریخ اعلام نتایج آثار نهایی راه یافته به این بخش را مشخص کرد. در اطلاعیه منتشر شده از سوی دبیرخانه نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت آمده است: نظر به استقبال کم نظیرهنرمندان گرانقدرعرصه نمایش برای حضور در بخش مسابقه‌ی صحنه‌ای...

وب‌گاه خبر آنلاین

یحیی گل‌محمدی امروز برای نخستین بار پس از ترک پرسپولیس مقابل این تیم قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه گسترش

دولت تلاش کرده است با اجرای قانون جوانی و جمعیت، شرایطی را فراهم آورد تا بسیاری از خانواده‌ها بتوانند صاحب زمین و در کنار آن، مسکن نیز شوند.

وب‌گاه الف

دولت در راستای طرح جوانی و جمعیت به خانوارهای دارای 3 فرزند و بیشتر زمین رایگان اختصاص می‌دهد؛ براساس آخرین آمار وزارت راه و شهرسازی به 84 هزار متقاضی این طرح، زمین واگذار شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نیروهای مسلح کشور خار چشمان دشمنان هستند، افزود: نیروی پدافند هوایی و هوا فضای سپاه تمامی توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند و بر اساس تدابیر و متناسب با آن پاسخ داده اند.

خبرگزاری تسنیم

اولین مرحله از اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان برای شرکت در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی و زیر 23 سال جهان از 15 شهریور آغاز خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال و اوزان غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان روزهای 15 لغایت 28 شهریورماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم های ملی کشتی برگزار می شود. اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است: 55 کیلوگرم: پویا دادمرز (خوزستان) پیام احمدی (خوزستان) 60 کیلوگرم: امیررضا ده بزرگی (فارس) سجاد عباس پور (مازندران) 63...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

دولت در راستای طرح جوانی و جمعیت به خانوارهای دارای 3 فرزند و بیشتر زمین رایگان اختصاص می‌دهد؛ براساس آخرین آمار وزارت راه و شهرسازی به 84 هزار متقاضی این طرح، زمین واگذار شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: واژگونی سواری 206 در محور دامغان و پژو پارس در جاده میامی به شاهرود 11 مصدوم و 2 فوتی داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

واژگونی سواری 206 در محور دامغان و پژو پارس در جاده میامی به شاهرود 11 مصدوم و 2 فوتی داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت در راستای قانون جوانی جمعیت مقرر کرده به خانوارهای دارای 3 فرزند و بیشتر که فرزند سوم آن‌ها از 24 آبان 1400 به بعد متولد شده، زمین رایگان واگذار کند. دولت در راستای قانون جوانی جمعیت مقرر کرده به خانوارهای دارای 3 فرزند و بیشتر که فرزند سوم آن‌ها از 24 آبان 1400 به بعد متولد شده، زمین رایگان واگذار کند. به گزارش عرشه آنلاین؛ دولت در راستای طرح جوانی و جمعیت به خانوارهای دارای 3...

خبرگزاری تسنیم

برابر ماده 22 قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات عدم پاسخگویی در مهلت قانونی 10 روزه جرم است؛ بر این اساس کانون‌های وکلا به دلیل عدم پاسخگویی در مدت مقرر، مرتکب جرم شده‌اند که باید مورد رسیدگی قرار بگیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد صادق جوادی حصار در یادداشتی نوشت: هم دولت، هم نظام و هم نزدیکان به هر دو جریان برای همدلی وفاق در پی جبران گذشته بر آمده و مشکلات گذشته را به امید یک آینده روشن فراموش کنند. این مهم با نزدیک‌تر شدن دل‌ها به هم و رفع موانع شکل می‌گیرد.