جمعه 30 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فشار «تراکم جمعیت» در 9مادرشهر کشور، بارگذاری جدید ساختمانی در این پهنه‌ها را زیر علامت سوال قرار داده است. یک مطالعه نشان می‌دهد «برنامه‌ریزی تک‌بعدی برای تامین مسکن 10استان»، ریسک‌های 7گانه زندگی در مجموعه‌های شهری را تشدید می‌کند. لکه‌های این ناهنجاری روی نقشه ایران مرئی شد.

وب‌گاه فرارو

«دست‌وپای پسر جوانی را محکم بستند و تمام تنش مملو از زخم‌های چرکین شده است. دوربین روی پارگی عمیق کمرش می‌ایستد. صدای ناله‌های این جوان پشتو در فیلم به گوش می‌رسد که از خانواده‌اش می‌خواهد تا هرچه زودتر پول را به حساب گروگان‌گیرها بریزند و او آزاد شود».

وب‌گاه الف

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور گفت: پیش‌بینی همه مدل‌های عددی بیانگر از این است که پاییز سال جاری کم‌بارش و دما بالاتر از نرمال خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماجرا از دی‌ماه سال قبل شروع شده بود؛ گروهی ایرانی و پاکستانی که با یک روند ثابت، افغانستانی‌های فاقد اوراق هویتی را به گروگان می‌گرفتند و با ارسال فیلم‌های شکنجه آنها برای خانواده، طلب پول می‌کردند. «دست و پای پسر جوانی را محکم بستند و تمام تنش مملو از زخم‌های چرکین شده است. دوربین روی پارگی عمیق کمرش می‌ایستد. صدای ناله‌های این جوان پشتو در فیلم به گوش می‌رسد که از خانواده‌اش می‌خواهد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تهران در رتبه نخست چندقلوزایی قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

این روزها افردی بابهانه و بی‌بهانه به پزشکیان حمله می‌کنند و به انتصاب‌هایش نیش و کنایه می‌زنند که در تمام عمرشان در هیچ انتخاباتی حتی انجمن اولیا و مربیان مدرسه فرزندشان کاندیدا نشده‌اند تا شیرینی انتخاب توسط دیگران را مزه مزه کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

«دست و پای پسر جوانی را محکم بستند و تمام تنش مملو از زخم‌های چرکین شده است. دوربین روی پارگی عمیق کمرش می‌ایستد. صدای ناله‌های این جوان پشتو در فیلم به گوش می‌رسد که از خانواده‌اش می‌خواهد تا هرچه زودتر پول را به حساب گروگان‌گیرها بریزند و او آزاد شود».

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور گفت: پیش‌بینی همه مدل‌های عددی بیانگر از این است که پاییز سال جاری کم‌بارش و دما بالاتر از نرمال خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور گفت: پیش‌بینی همه مدل‌های عددی بیانگر از این است که پاییز سال جاری کم‌بارش و دما بالاتر از نرمال خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

امام صدر در چارچوب برنامه‌ای میان مدت دهها مؤسسه فرهنگی و آموزش حرفه‌ای را راه‌اندازی نمود، که حاصل آن کسب اشتغال و خودکفایی اقتصادی هزاران خانواده بی‌بضاعت و کاهش بی‌سوادی بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فردا شنبه جریان آب منطقه 15 خرداد شهر قم، شهر قنوات و دو روستای بخش مرکزی قطع خواهد شد.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از یکطرفه‌شدن جاده چالوس در مسیر شمال به جنوب خبر داد و آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از یکطرفه‌شدن جاده چالوس در مسیر شمال به جنوب خبر داد و آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

صندلی های وزارتخانه ها در دولت چهاردهم تعیین تکلیف شده اند و صندلی های معاونت و دیگر مسئولیت ها در دولت پزشکیان یکی بعد از دیگر سکانداران جدید خود را می شناسند.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه قم گفت: نفوذی ها با مردم، ولایت فقیه و شهدا برخورد خصمانه ای دارند و نمی‌شود به آنان اعتماد کرد و مسئولان باید مراقب نقشه های نفوذی ها باشند. همچنین امام جمعه بجنورد تاکید کرد: دولت مدیران میانی را بر اساس شایستگی انتخاب کند.

وب‌گاه فرارو

در بین مربیان کنونی لیگ برتر، هیچکس به اندازه یحیی گل محمدی برابر پرسپولیس به برتری نرسیده است.