جمعه 30 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، در نامه ای به وزیر اقتصاد، خواستار اصلاح مصوبه تسهیل پروانه طبابت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کارگروه حفاظت از کرکس در اتحادیه حفاظت از طبیعت گفت: تعداد زیادی از این گونه در کل رشته کوه‌های البرز و زاگرس زیست می‌کنند و زادآوری دارند حتی در پایتخت هما دیده می‌شود. معمولا از کوه‌های شمال تهران به سمت خجیر و سرخه حصار در حال رفت و آمد هستند. عضو کارگروه حفاظت از کرکس در اتحادیه حفاظت از طبیعت گفت: «2 گونه هما و کرکس کوچک براساس اطلس پرندگان ایران پراکندگی وسیعی در کشورمان دارند.» تعداد...

وب‌گاه عصر ایران

تعطیلی حوزه علمیه قم با هدف اعزام روحانیون به مناطق مختلف در راستای انتخابات در حالی است که تیم سعید جلیلی اخیرا با ارسال پیامک گسترده برای روحانیون و طلبه ها از آن ها برای اعزام به روستاها، مساجد و مناطق مختلف کشور دعوت کرده است.

وب‌گاه فرارو

عضو کارگروه حفاظت از کرکس در اتحادیه حفاظت از طبیعت گفت: «2 گونه هما و کرکس کوچک براساس اطلس پرندگان ایران پراکندگی وسیعی در کشورمان دارند.»

وب‌گاه الف

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تمام زندگی آیت‌الله رئیسی با محبت اهل‌بیت (س) پیوند خورده بود و از جمله مضجع نورانی حضرت معصومه (س) مورد علاقه رئیس جمهور شهید بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی سازمان هواشناسی طی 2 روز آینده در برخی مناطق واقع در شمال غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر، وزش باد گاهی رگبار پراکنده و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود. روز چهارشنبه بارش‌ها در مناطق ذکر شده با شدت کمتری ادامه دارد. روزهای پنجشنبه و جمعه در اکثر مناطق کشور جو پایدار همراه با افزایش نسبی دما حاکم...

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی در پی رگبار باران، رعد و برق، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید موقت در نواحی مستعد گردوخاک برای 11 استان کشور تا پایان روز چهارشنبه هشدار صادر کرد.

خبرگزاری مهر

اگر توپ غول پیکر صدام آماده می‌شد، بنا داشت میکروب‌هایی را به قم، تهران، اصفهان و دیگر شهرهای ایران فرستاده و از این‌راه به جنگ با جمهوری اسلامی خاتمه دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی سازمان هواشناسی طی 2 روز آینده در برخی مناطق واقع در شمال غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر، وزش باد گاهی رگبار پراکنده و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از احتمال وقوع سیلاب و خسارت به محصولات کشاورزان 11 استان کشور خبر داد و به مردم توصیه کرد از اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها اجتناب کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انتخابات سه سال پیش، 6 نامزد در طول مناظره‌های انتخاباتی حضور داشتند؛ ابراهیم رییسی، محسن رضایی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، علیرضا زاکانی، سعید جلیلی و عبدالناصر همتی، شش نامزدی بودند که سال 1400 در مناظره‌ها حضور داشتند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از احتمال وقوع سیلاب و خسارت به محصولات کشاورزان 11 استان کشور خبر داد و به مردم توصیه کرد از اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها اجتناب کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در هفته‌های اخیر خبرهایی از رویت هما یا همان کرکس ریش‌دار و کرکس مصری منتشر شده است این در حالیست که به گفته یک عضو کارگروه حفاظت از کرکس اتحادیه حفاظت از طبیعت هیچ کدام از این دو گونه در ایران کمیاب و نایاب نیستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو کارگروه حفاظت از کرکس در اتحادیه حفاظت از طبیعت گفت: 2 گونه هما و کرکس کوچک بر اساس اطلس پرندگان ایران پراکندگی وسیعی در کشورمان دارند.

خبرگزاری تسنیم

چهارمین محفل شعر قرار استانی خبرگزاری تسنیم با تقدیر از پیرغلامان حسینی استان زنجان برگزار شد.

وب‌گاه الف

سخنرانی «سعید جلیلی» نامزد انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم یزد دقایقی پیش آغاز شد.