جمعه 30 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه عرشه آنلاین

چندی پیش مصطفی سلگی خواننده افغانستانی کنسرتی در شهر ری برگزار کرد که تصاویر آن به تازگی منتشر شده است. چندی پیش مصطفی سلگی خواننده افغانستانی کنسرتی در شهر ری برگزار کرد که تصاویر آن به تازگی منتشر شده است. در این تصاویر حضور دختران برای همراهی با او مورد توجه قرار گرفته است. گفتنی است که در این کنسرت تمامی شرکت‌کنندگاه اهل افغانستان بوده‌اند.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل شرکت توانیر اعلام کرد که در روز گذشته، مصرف برق کشور در ساعت اوج به میزان 70 هزار و 600 مگاوات رسید. او افزود که یکی از دلایل افزایش مصرف برق، استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال است و مجوز امحاء این دستگاه‌ها صادر شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

خروج سالانه پنج میلیارد دلار درآمد حاصل از کار اتباع خارجی از کشور و ضرورت تدوین اطلس اشتغال این قشر برای صیانت از بازار کار نیروی ایرانی، سازمان ملی مهاجرت را بر آن داشته است تا در 15 طرح و برنامه اقتصادی، این حوزه را ساماندهی کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: برخی تحریم انتخابات را به عنوان راهکار پیشنهاد می‌کنند، اما من تحریم انتخابات را اساساً قبول ندارم و با تحریم چیزی حل نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر علوم در سی و یکمین آئین تجلیل از دانشجویان نمونه کشوری از اقدامات این وزارتخانه و وزارت بهداشت برای عضو هیئت علمی شدن این دانشجویان خبر داد.

وب‌گاه گسترش

قیمت دام زنده در تاریخ 10 تیر 1403 اعلام شد و بررسی بازار نشان داد که قیمت آن ثابت مانده است.

خبرگزاری مهر

کتاب «یک روایت معتبر درباره گوادلوپ؛ آخرین تلاش در جهت حفظ منافع» نوشته ابوالقاسم شهریاری توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه فرارو

فردا دوشنبه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز در برخی ساعات رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار وقوع سیلاب ناگهانی در برخی استان‌ها از فعالیت سامانه بارشی تا چهارشنبه در 15 استان و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فردا دوشنبه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز در برخی ساعات رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز در استان‌های زنجان، قزوین، تهران و سمنان رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است. فردا دوشنبه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار وقوع سیلاب ناگهانی در برخی استان‌ها از فعالیت سامانه بارشی تا چهارشنبه در 15 استان و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری 1403، میزان کل آرای اخذ شده و آرای 4 کاندیدای ریاست‌جمهوری به‌تفکیک استانی اعلام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسام‌الدین آشنا بعد از انتشار رسمی نتیجه نهایی دور اول انتخابات ریاست جمهوری، یک توئیت معنادار به اشتراک گذاشت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چهاردهمین دوره انتخابات برای تعیین رئیس دولت چهاردهم روز جمعه، 8 تیر ماه برگزار شد.