شنبه 31 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای اینکه سبک زندگی در محله با محوریت مسجد شکل بگیرد 52 رویداد در تهران تعریف کردیم و سراهای محله که اجاره داده شده بود، با نمایندگان محلات و ائمه جماعات شکل گرفت تا محله اینگونه اداره شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای اولین بار، متن وصیت نامه حجت الاسلام و المسلمین محمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه شهید تبریز منتشر شد. برای اولین بار، متن وصیت نامه حجت الاسلام و المسلمین محمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه شهید تبریز منتشر شد. به گزارش عرشه آنلاین، در وصیت نامه امام جمعه شهید تبریز آمده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان گفت: در سال 1402 مبلغ 848 میلیارد تومان برای دستمزد به زندانیان شاغل پرداخت شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، استاد جواد فیض، استاد دکتر محمدعلی آذرشب، دکتر باقر ساروخانی، دکتر علی‌اکبر صبوری، دکتر سید حمیدرضا صادقی، دکتر یحیی عقیقی، دکتر علی خیرالدین، دکتر محمدرضا حافظی، دکتر سید کمال خرازی، دکتر محمدرضا واعظ مهدوی و دکتر علی‌اکبر صالحی به عنوان 11 برگزیده دومین آئین اعطای نشان عالی دانش دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران شناخته شدند و این نشان با حضور...

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: این دولت اخیر و جناب آقای رئیسی در این جهت حرکت کرد اما اشکالاتی وجود داشت از جمله اینکه دور میز، همداستان با ایشان نبودند. و خود من هم به ایشان گفته بودم. نکته بعد هم این که وقتی از ناحیه خودشان می‌گذشتیم و به لایه دیگران می‌رسیدیم، همان اعتقاد هم وجود نداشت بدنه زیردستان مال دولت قبل بود و آن جنبه نرم‌افزاری و فکری خیلی تسری پیدا نمی‌کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خدا شاهد است این مملکت نجات پیدا نمی‌کند، الا به دست من و من هیچ التماس نمی‌کنم./ من خودم را هم کاندیدا برای ریاست‌جمهوری کرده بودم ولی بعد دیدم که نه پولش را دارم نه پوسترش را دارم و نه عکسش را دارم و نه پروپاگاندش را دارم...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، قم، اصفهان، مرکزی، گیلان، مازندران، ارتفاعات رشته‌کوه البرز، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است. از فردا تا روز جمعه در شمال غرب، برخی مناطق...

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور و وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در برخی استان‌ها خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شهید آیت الله آل هاشم وی در بخشی از وصیت نامه خود در روز عاشورای سال 1397 نگارش شده است «می‌دانم شهید می شوم که آرزوی دیرینه خودم می‌باشد در این صورت سه سید شهدای محراب تبریز خواهد بود.»

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار وقوع سیلاب تابستانی در 10 استان از جمله تهران اعلام کرد: چهارشنبه و پنجشنبه دما در سواحل دریای خزر کاهش می‌یابد.

وب‌گاه گسترش

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: با آغاز عملیات بهسازی و روکش آسفالت آزادراه‌های مهم و استراتژیک «قم - کاشان - نطنز - اصفهان» و «زنجان - تبریز» در روزهای پایانی دولت سیزدهم، شرایط تردد ایمن کاربران جاده‌ای در این آزادراهها فراهم می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 9 و 10 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 46 و 47 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تشدید فعالیت سامانه بارشی و وقوع رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف کشور خبر داد. رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تشدید فعالیت سامانه بارشی و وقوع رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف کشور خبر داد. صادق ضیاییان گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (4 تیر)...

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویر زیر از مجموعه عکس‌های محمود پاکزاد از تهران مربوط به میدان فردوسی در سال 1336 است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جلیلی انتقاد تندی از عملکرد دولت روحانی کرد و گفت: دلار 3 هزارتومانی را 30 هزارتومان کردند، موجب افزایش تحریم از 700 تا به 1500 مورد شدند ولی همین آقایان الان ادعای تحول و پیشرفت کشور را دارند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار وقوع سیلاب تابستانی در 10 استان از جمله تهران اعلام کرد: چهارشنبه و پنجشنبه دما در سواحل دریای خزر کاهش می‌یابد.