جمعه 30 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت از شناسایی بیش از 122 مورد ابتلا به تب دنگی در کشور خبر داد. مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت از شناسایی بیش از 122 مورد ابتلا به تب دنگی در کشور خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، شهنام عرشی با اشاره به این که از ابتدای سال 1403 تا سوم تیرماه بالغ بر 122 مورد مثبت تب دنگی تشخیص داده شده است، اظهار کرد: مطابق بررسی اپیدمیولوژیکی انجام شده...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، استان‌های اصفهان، گلستان و اردبیل بیشترین رشد خرید گندم را ثبت کرده‌اند و بعد از این سه استان، به ترتیب استان‌های کرمان با 26.5 درصد، خراسان جنوبی با 22 درصد و قم با 16.5 درصد رشد قرار دارند. بر اساس این گزارش، استان‌های لرستان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد و آذربایجان شرقی، دیگر استان‌هایی هستند که خرید گندم در آن‌ها در مقایسه با سال 1402، از روند...

وب‌گاه الف

مرجع تقلید شیعیان، مردم را به حضور پرشور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح دعوت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

در هجدهمین جلسه شورای عالی مسکن در دولت سیزدهم 66 هزار و 791 واحد نهضت ملی مسکن افتتاح و به 51 هزار و 740 متقاضی واجد شرایط زمین واگذار شد.

خبرگزاری تسنیم

مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت از شناسایی بیش از 122 مورد ابتلا به تب دانگ در کشور خبر داد.

وب‌گاه الف

یکی از مراجع عظام تقلید از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

وب‌گاه عصر ایران

پاساژ الغدیر قم تنها پاساژی است که در آن امامزاده وجود دارد.

وب‌گاه عصر ایران

بهناز جعفری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در برنامه سیوپنج میلیمتری اعلام کرد: در جوانی گرایشات مذهبی شدید داشتم و دو سال در حوزه علمیه قم درس می‌خواندم.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر در مازندران، گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رگبار، رعدوبرق وکاهش نسبی دما خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی که عوارضی تهران_قم تعطیل شده است، مدیر عامل شهر آفتاب می‌گوید که «سازه عوارضی جمع‌آوری نشده» و مشکلاتی ایجاد کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌بهناز جعفری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در برنامه سی و پنج میلیمتری گفت: در جوانی گرایشات مذهبی شدید داشتم و دو سال در حوزه علمیه قم درس خواندم! به گزارش عرشه آنلاین؛ بهناز جعفری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در برنامه سی و پنج میلیمتری گفت: در جوانی گرایشات مذهبی شدید داشتم و دو سال در حوزه علمیه قم درس خواندم!/ فرارو

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر در مازندران، گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رگبار، رعدوبرق وکاهش نسبی دما خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار تاریخی کرمان از مشاغل سنتی و صنایع دستی تخلیه شده و آنطور که فعالان میراث فرهنگی کرمان خبر داده‌اند، بازار کرمان از مشاغل سنتی خود خالی شده و جای کارگاه‌ها و حجره‌های تولید و فروش صنایع‌دستی را طلافروش‌ها گرفته‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تنها 2 روز تا انتخابات ریاست‌جمهوری دوره چهاردهم باقی است و اگرچه قرار بود بعد از آخرین مناظره و با توجه به نظرسنجی‌ها به اجماعی برسند، اما هنوز اجماعی در میان اصولگرایان صورت نگرفته است تنها 2 روز تا انتخابات ریاست‌جمهوری دوره چهاردهم باقی است و اگرچه قرار بود بعد از آخرین مناظره و با توجه به نظرسنجی‌ها به اجماعی برسند، اما هنوز اجماعی در میان اصولگرایان صورت نگرفته است. با این حال...