شنبه 31 شهریور 1403

قم

قم

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در سال 1307 تشکیل شده و بیش از 90 سال است که در زمینه تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی کشور فعالیت دارد. این شرکت با داشتن بیش از 5 هزار و 56 نفر نیروی انسانی دائمی و حدود 10 هزار نفر نیروی انسانی غیررسمی و بهره‌گیری از تأسیسات خود در 37 منطقه و 230 ناحیه کشور، 4 هزار و 450 جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی، 2 هزار...

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد که مسعود پزشکیان اصلح و شایستگی ریاست جمهوری را دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همتی در توئیتی نوشت: در انتخابات 1403 یک نگاه درست می تواند آغازی برای پایان گذشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمدباقر قالیباف یکی از 6 نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دقایقی قبل وارد استان قم شد.

وب‌گاه الف

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سفر به قم با برخی از مراجع تقلید قم دیدار و گفت وگو کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمدباقر قالیباف امروز یکشنبه در ادامه برنامه‌های سفر خود به استان قم با آیت‌الله علی کریمی جهرمی از مراجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه فرارو

طی فردا و پس‌فردا شهرکرد با کمینه 11 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 50 و 46 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرم‌ترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

وب‌گاه 55 آنلاین

امروز در بخش‌هایی از شرق استان کردستان، شمال همدان، شمال مرکزی، قم و خراسان رضوی نیز رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیش بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز یکشنبه در مناطقی از نوار شمالی کشور در بعضی ساعات افزایش ابر رگبار، رعدوبرق پراکنده و وزش باد روی می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «محمدباقر قالیباف» نامزد انتخابات ریاست جمهوری با حجت الاسلام شهرستانی دیدار کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 11 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 50 و 46 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز یکشنبه در مناطقی از نوار شمالی کشور در بعضی ساعات افزایش ابر رگبار، رعدوبرق پراکنده و وزش باد روی می‌دهد. در شمال آذربایجان غربی و خراسان رضوی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید انتظار می‌رود. دوشنبه با گذر موج تراز میانی از غرب کشور در مناطقی از شمال غرب، نیمه غربی سواحل...

وب‌گاه عصر ایران

در پی وقوع نزاع و درگیری مسلحانه در مقابل یکی از تالار‌های شهر قم که منجر به قتل شد، بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی با شناسایی عوامل دخیل در این درگیری و قاتل اقدامات خود را آغاز کردند.