شنبه 31 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویر زیر از مجموعه عکس‌های محمود پاکزاد از تهران مربوط به میدان حسن آباد در سال 1336 است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «علیرضا زاکانی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگوی ویژه خبری، اظهار داشت: طی این روزها سفر استانی از جمله به استان‌های تبریز و قم رفتم. وی با اشاره به رشته تحصیلی خود، ادامه داد: پزشکی هسته‌ای از رشته‌های پیشرو پزشکی است. زاکانی در پاسخ به سوالی در مورد یارانه طلایی گفت: مردم عزیز کشور ما کشور ثروتمندی است و به واسطه این ثروت امکان برخورداری عادلانه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در طرح یارانه طلا به هر نفر در سال 6 گرم طلا می‌رسد یعنی برای یک خانواده 5 نفره 100 میلیون تومان در سال می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست گفت: ما امروز در مسیر انتخاب یک جهان فرصت‌ها برای جهش ایران و یا به برگشت به عقب و رشد اقتصادی منفی قرار داریم، همان نگاه اشتباه گذشته که هشت سال بر کشور حاکم بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست گفت: ما امروز در مسیر انتخاب یک جهان فرصت‌ها برای جهش ایران و یا به برگشت به عقب و رشد اقتصادی منفی قرار داریم، همان نگاه اشتباه گذشته که هشت سال بر کشور حاکم بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا 4 تیر سامانه بارشی جدید از شمال غربی کشور وارد شده و نیمه غربی را بارانی می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمدباقر قالیباف با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات به امنیت ملی کمک می کند، گفت: برای انتخاب یک مدیر در سطوح مختلف، ملاک شایسته گزینی است نه اینکه این فرد از کدام قوم و مذهب باشد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

امروز شبکه خبر2 که پخش برنامه‌های زنده را در دستور کار خود دارد مثلِ روزهای قبل برنامه‌های مربوط به نامزدهای انتخاباتی را پخش می‌کرد اما عده‌ای نکته‌ای دیگر را مطرح می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جبهه پایداری نقل قول محمد جواد ظریف از شهید سردار سلیمانی در خصوص سعید جلیلی را غیرمستند و خلاف واقع دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم دقایقی پیش به بیت آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه شهید شهر تبریزرفت و با آیت الله سیدمحمدتقی آل‌هاشم دیدار و گفت وگو کرد.

وب‌گاه عصر ایران

بهناز جعفری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در برنامه سیو‌پنج میلیمتری: در جوانی گرایشات مذهبی شدید داشتم و دو سال در حوزه علمیه قم درس می‌خواندم.