جمعه 30 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه الف

نبود رئیس جمهوری که همگان او را همچون شهید رجایی و بهشتی میدانستند، به چهل روز رسیده است. پس از شهادت سید ابراهیم، فضای سیاسی کشور زودتر از موعد انتخاباتی شد و هیاهو برای انتخاب رئیس جمهوری که ادامه دهنده راه سید محرومان باشد، بلند شده است.

وب‌گاه الف

مراجع عظام تقلید، علما و فضلای حوزه علمیه قم مردم را به حضور پرشور و حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

وب‌گاه الف

رئیس بزرگداشت اربعین شهدای خدمت در حالی از شروع بزرگداشت این شهدای بزرگوار می‌گوید که ابتدا از مصلی تهران آغاز خواهد شد و به شهرها و روستاها و عتبات عالیات خواهد رسید.

خبرگزاری تسنیم

رئیس بزرگداشت اربعین شهدای خدمت در حالی از شروع بزرگداشت این شهدای بزرگوار می‌گوید که ابتدا از مصلی تهران آغاز خواهد شد و به شهرها و روستاها و عتبات عالیات خواهد رسید.

وب‌گاه فرارو

شهنام عرشی، رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت از شناسایی 122 بیمار مبتلا به تب دنگی در کشور خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اسامی برگزیدگان مرحله نهایی (کشوری) سی و یکمین جشنواره دانشجوی نمونه مربوط به دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد. مرحله کشوری جشنواره دانشجوی نمونه یکشنبه هفته آینده در دانشگاه صنعتی شریف با حضور مدعوین و برگزیدگان این جشنواره برگزار خواهد شد. اسامی برگزیدگان مرحله کشوری مربوط به وزارت بهداشت به شرح زیراست: مهدی هادیان برسیانی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد گفت: بر اساس اطلاعات مربوط به کشورهای حوزه منطقه غرب آسیا، ایران رتبه چهارم در جذب سرمایه مستقیم خارجی را بعد از کشورهای امارات، عربستان و ترکیه کسب کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

چهارمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در 25 مرداد 1364 برگزار شد و آیت الله سیدعلی خامنه‌ای برای دومین دوره به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخابات ریاست‌جمهوری نهم در دو مرحله و در تاریخ 27 خرداد و 3 تیر سال 1384 برگزار و محمود احمدی‌نژاد به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه الف

قم - ایرنا - آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری گفت: بر همه واجدین شرایط لازم است تا با شرکت پرشور در انتخابات، وظیفه شرعی و اجتماعی خود را در تعیین سرنوشت و آینده جامعه ادا کنند.

وب‌گاه ورزش سه

روزنامه نگار قدیمی و مجری با سابقه صدا و سیما برخلاف شایعات منتشر شده ارتباطی با هلدینگ خلیج فارس و باشگاه استقلال ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: فناوری های پیشرفته ممکن است دیر به دست بیاید اما وقتی که به دست می آید ناگهان جایگاه یک کشور را در جهان تغییر می دهد من کسی نیستم که با اولین تشر و تهدید خارجی جا بزنم و دست از حق مردم ایران برای داشتن فناوری‌های پیشرفته بکشم ایستادن یک کار منفعلانه نیست اگر فعالانه مقاومت نکنیم فعال و با نشاط در مسیر پیشرفت حرکت نکنید دشمن طمع می‌کند.

وب‌گاه الف

نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: اکنون زمان اتلاف فرصت ها نیست و درنگ و تردید در جهش بزرگ ترین خیانت به این فرصت عظیم تاریخی است. حالا وقت نقش آفرینی برای جبران هشت سال رکود، برای جبران هشت سال رشد صفر و رشد منفی، برای جبران هشت سال تخریب تاریخی، برای جبران هشت سال برباد رفتن سرمایه ها، برای جبران هشت سال نابود شدن فناوری است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در پیامی با دعوت از مردم شریف بویژه جوانان ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری، بر ضرورت حضور حداکثری و دقت در انتخاب فرد اصلح تاکید کرد.