شنبه 15 اردیبهشت 1403

قهرمان مسابقه مردان آهنین نوروز 1403 کیست؟ + بیوگرافی رضا قیطاسی قوی ترین مرد ایران

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
قهرمان مسابقه مردان آهنین نوروز 1403 کیست؟ + بیوگرافی رضا قیطاسی قوی ترین مرد ایران

‌برای بسیاری از علاقه مندان به برنامه مردان آهنین این سوال مطرح شده است که قهرمان مسابقه مردان آهنین عید نوروز 1403 کیست؟ قوی ترین مرد ایران چه کسی است؟ برای بسیاری از علاقه مندان به برنامه مردان آهنین این سوال مطرح شده است که قهرمان مسابقه مردان آهنین عید نوروز 1403 کیست؟ قوی ترین مرد ایران چه کسی است؟ رضا قیطاسی در برنامه مردان آهنین که در ایام عید نوروز سال 1403 پخش می شود به عنوان...

برای بسیاری از علاقه مندان به برنامه مردان آهنین این سوال مطرح شده است که قهرمان مسابقه مردان آهنین عید نوروز 1403 کیست؟ قوی ترین مرد ایران چه کسی است؟

رضا قیطاسی در برنامه مردان آهنین که در ایام عید نوروز سال 1403 پخش می شود به عنوان قهرمان شناخته شد.

رضا قیطاسی متولد کبودرآهنگ در استان همدان قهرمان ورزش های قدرتی ایران است.

قیطاسی می گوید: در سطح شهر که راه می روم پیر و جوان همه از من تشکر می کنند که باعث افتخار شهرم شدم و این امر بخاطر توجه تحسین برانگیز فدراسیون به این رشته و ورزشکاران آن است.

رییس کمیته قویترین مردان ایران گفت: زمانیکه مسابقات قویترین مردان از تلویزیون پخش می‌شد جمعیت ورودی باشگاه‌ها به 200 برابر رسید.

محمود قراچورلو رییس کمیته قویترین مردان ایران در نشست خبری مسابقات قویترین مردان ایران، گفت: قدم اول همدلی بین ورزشکاران است. ما دو سال قهرمانی کشور داشتیم. قوی‌ترین مرد ایران در سالی که گذشت رضا قیطاسی بود.

رییس کمیته قویترین مردان ایران، ادامه داد: ما آمده‌ایم که دوباره دیده شویم. این یک شوی تلویزیونی است و از ورزشکاران می‌خواهم در جریان مسابقات هر مشکلی در برگزاری بود و آیتمی اگر تکرار شد با سعه صدر برخورد کنند تا این رقابتها به بهترین شکل برگزار شود. این مسابقات باید برای خانواده ها و همه مردم جذاب باشد بنابراین آیتم هایی طراحی شده که به جذابیت مسابقات اضافه کند. قطعا هدف همه ما اجرای عدالت است اما ممکن است اشتباهی هم رخ بدهد که قطعا سهوی خواهد بود.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

قهرمان مسابقه مردان آهنین نوروز 1403 کیست؟ + بیوگرافی رضا قیطاسی قوی ترین مرد ایران 2