دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

ماموگرافی

ماموگرافی

وب‌گاه فرارو

آخرین باری که برای چکاپ به یک پزشک مراجعه کردید چه زمانی بود؟ اصلاً جزو افرادی هستید که به خودتان اهمیت می‌دهید یا اینکه در گروهی قرار می‌گیرید که تا زمان بیماری به پزشک مراجعه نمی‌کنید؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بدون شک افزایش سن رابطه مستقیمی با بروز بسیاری از بیماری‌ها و مشکلات جسمی دارد و متخصصان همواره توصیه می‌کنند که افراد تا سن 40 سالگی هر پنج سال یک‌بار و بعد از آن هر دو تا سه سال به متخصص مراجعه کنند و چکاپ انجام دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اداره کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش یک اطلاعیه صادر کرد.

وب‌گاه فرارو

طاهرزاده در مورد سایر عوارض بارداری در سنین زیر 18 سال می‌گوید: «فرزندان حاصل از این بارداری دارای وزن پایین هستند و معمولا دچار زایمان زودرس می‌شوند. در یک جمله می‌شود گفت که عوارض بارداری در زیر 18 سال بیشتر است». او در مورد پرخطربودن بارداری در سنین بالای 35 سال هم توضیح می‌دهد: «امکان سقط جنین و ناهنجاری‌های مادرزادی در بارداری‌های بالای 35 سالگی بیشتر است. به همین دلیل انجام آزمایش‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت آموزش و پرورش به انتشار خبر انتقاد از عدم اختصاص بیمه معلم برای فرهنگیان و امضای قرارداد با یک شرکت بیمه خارج از مجموعه وزارت آموزش و پرورش واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از موضوعاتی که همواره مورد توجه و دغدغه معلمان و فرهنگیان بوده است؛ استفاده از مزایای خدماتی، امکانات رفاهی و مخصوصاً بیمه‌های درمانی تکمیلی توسط وزارت آموزش و پرورش است.

خبرگزاری مهر

وزارت آموزش و پرورش بر استفاده بیش از 1.4 میلیون نفر از فرهنگیان و افراد تحت تکفل آنها از پوشش بیمه درمان تکمیلی و انتخاب یک شرکت بیمه گر مناسب تاکید کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت‌نیوز نوشت: یک مطالعه جدید از یک عامل خطر احتمالی برای سرطان سینه پرده برداشته است که می تواند به پزشکان با دقت بیشتری برای تشخیص این بیماری کمک کند.

وب‌گاه فرارو

یک مطالعه جدید از یک عامل خطر احتمالی برای سرطان سینه پرده برداشته است که می‌تواند به پزشکان با دقت بیشتری برای تشخیص این بیماری کمک کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آرزوی 100 سالگی آرزوی اکثر آدم‌ها در سالگرد تولدشان است و به مدد پیشرفت علم دیگر یک آرزوی محال نیست.

وب‌گاه فرارو

تحقیقات نشان می‌دهد که بهار ممکن است یکی از بهترین زمان‌ها برای شروع یک عادت جدید یا ایجاد تغییر باشد.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: جراح و متخصص زنان و زایمان، با تاکید بر اینکه زنان باید برای چکاپ سالیانه برنامه‌ریزی کنند، گفت: یکی از مهم‌ترین مسائل در حفظ سلامت، انجام چکاپ های سالیانه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک متخصص زنان گفت: بررسی های دوره ای در زنان برای پیشگیری از بیماری‌های زنان و همچنین تشخیص زودهنگام و درمان بموقع الزامی است.