دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

ماموگرافی

ماموگرافی

وب‌گاه فرارو

اگر می‌خواهید به سرطان مبتلا نشوید یا این بیماری را در مراحل ابتدایی درمان کنید، باید مراقب سلامتی خود باشید، به‌طور منظم برای چکاپ به پزشک مراجعه کنید و همه‌ی تست‌های غربالگری ضروری را طبق توصیه‌ی پزشک انجام دهید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گاهی اوقات این بیماری علامت خاصی ایجاد نمی‌کند، اما در اکثر موارد با علائم هشداردهنده همراه است. دیجی کالامگ: سرطان یکی از علل اصلی مرگ و میر زودهنگام در سراسر جهان است. گاهی اوقات این بیماری علامت خاصی ایجاد نمی‌کند، اما در اکثر موارد با علائم هشداردهنده همراه است. سرطان می‌تواند بافت‌های مختلف بدن را تحت تاثیر قرار دهد و به طیف وسیعی از علائم و نشانه‌ها مانند کاهش وزن، خستگی، تغییرات...

خبرگزاری تسنیم

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی به بیمه‌شدگان این سازمان توصیه کرد با مراجعه به مراکز درمانی ملکی این سازمان در سراسر کشور و شرکت در طرح رایگان غربالگری سرطان‌های شایع شرکت کنند.

وب‌گاه گسترش

محققان کشور در یک پژوهش بر این نکته تاکید کرده‌اند که برای بالا بردن شانس کنترل سرطان پستان، باید زنان یائسه را برای برنامه‌های «خودآزمایی پستان» به خوبی آگاه کرد و آموزش‌های لازم را به آنان ارائه داد. سرطان پستان، شایع‌ترین نوع سرطان و اصلی‌ترین علت مرگ و میر ناشی از سرطان پس از سرطان ریه، در زنان سراسر جهان است. سالیانه بیش از یک میلیون نفر مورد جدید ابتلا به این بیماری، درجهان تشخیص...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: متخصصان بر لزوم انجام معاینات روتین توسط پزشک زنان به ویژه در خانم‌های بالای 40 سال، برای شناسایی هر نوعو بیماری پیش رونده قبل از آنکه مهار آن از کنترل خارج شود، تاکید دارند.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه فرارو

اگر در مورد ابتلا به سرطان پستان نگران هستید، ممکن است از خود بپرسید آیا اقداماتی برای کمک به پیشگیری از آن وجود دارد یا خیر. البته بعضی عوامل خطر، مانند ژنتیک و سابقه خانوادگی، قابل تغییر نیستند. اما می‌توان با تغییراتی در سبک زندگی، احتمال ابتلا به این بیماری را کاهش داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری‌آنلاین نوشت: اگر در مورد ابتلا به سرطان پستان نگران هستید، ممکن است از خود بپرسید آیا اقداماتی برای کمک به پیشگیری از آن وجود دارد یا خیر. البته بعضی عوامل خطر، مانند ژنتیک و سابقه خانوادگی، قابل تغییر نیستند. اما می‌توان با تغییراتی در سبک زندگی، احتمال ابتلا به این بیماری را کاهش داد.

وب‌گاه فرارو

درجه یا گِرِید (Grade) سرطان به سرعت رشد تومور گفته می‌شود و با اعداد 1 تا 3 مشخص می‌شود؛ برای درجه‌بندی سرطان، از سلول‌های تومور نمونه برداری می‌شود و زیر میکروسکوپ مورد بررسی قرار می‌گیرد. سرعت رشد تومور با درجه 1 یا درجه پایین، تنها کمی بیشتر از سلول‌های طبیعی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

به عنوان یک بیمار هرچه آگاه‌تر باشید، می‌توانید به طور فعال‌تر و با اطمینان بیشتری از خود مراقبت کرده و روند درمان را کامل کنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پرستیژ بایوفارما (Prestige Biopharma) یادداشت تفاهمی (MOU) با شرکت ایمیج بیوسیستمز (Imagion Biosystems)، برای توسعه پلتفرم تشخیص زودهنگام سرطان پانکراس به امضا رسانده است. براساس این تفاهم‌نامه، پرستیژ بایوفارما آنتی‌بادی‌های مبتنی بر فاکتور تنظیم‌شده آدنوکارسینوم پانکراس (PAUF) را در اختیار ایمیج بیوسیستمز قرار می‌دهد تا پلتفرمی را برای تشخیص...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاینات پزشکی بیش از 1500 نفر از زنان آسیب‌پذیر و کم‌برخوردار شهر تهران در درمانگاه‌های شرکت شهر سالم آغاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ارائه خدمات جدید جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش این صندوق در قالب طرح «اختیاری» با سرانه هر نفر 205هزار تومان خبر داد.