دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

ماموگرافی

ماموگرافی

خبرگزاری فارس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتایج یک مطالعه بزرگ بین‌المللی نشان داد بیش از 80 درصد از سیگاری‌ها یا سیگاری‌های سابق که سرطان ریه در آنها در مراحل اولیه تشخیص داده شده تا 20 سال بعد همچنان زنده بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مطالعات اخیر نشان داده است که سی‌تی‌اسکن قفسه سینه با دز پایین در تشخیص تومورهای اولیه ریه بسیار موثر است و استفاده از آن، مرگ و میر ناشی از این سرطان را تا 20 درصد کاهش می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نتایج یک مطالعه بزرگ بین‌المللی نشان داد بیش از 80 درصد از سیگاری‌ها یا سیگاری‌های سابق که سرطان ریه در آنها در مراحل اولیه تشخیص داده شده تا 20 سال بعد همچنان زنده بودند.

وب‌گاه فرارو

انجمن سرطان آمریکا تخمین زده است که تقریباً دو میلیون آمریکایی در سال گذشته (2023) به سرطان مبتلا شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انجمن سرطان آمریکا لیستی از غربالگری‌های پیشگیری کننده از انواع سرطان‌هایی که در اولویت غربالگری است را معرفی کرد. انجمن سرطان آمریکا لیستی از غربالگری‌های پیشگیری کننده از انواع سرطان‌هایی که در اولویت غربالگری است را معرفی کرد. به گزارش عرشه آنلاین، این غربالگری‌ها می‌تواند به تشخیص زودتر سرطان کمک کند تا روند درمان اثربخش‌تر باشد چرا که پزشک شما با بررسی عوامل خطر از جمله سن، جنس،...

وب‌گاه فرارو

آخرین باری که برای چکاپ به یک پزشک مراجعه کردید چه زمانی بود؟ اصلاً جزو افرادی هستید که به خودتان اهمیت می‌دهید یا اینکه در گروهی قرار می‌گیرید که تا زمان بیماری به پزشک مراجعه نمی‌کنید؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از آنجایی که تشخصی زود خنگام سرطان در درمان آن نقش به سزایی دارد، غربالگری تعدادی از سرطان ها در سال 2024 در الویت قرار گرفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در راستای طرح‌های جهادی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی، گروهی از متخصصان زبده پژوهشکده با همراهی قرارگاه جهادی بهشت خدمت و شرکت نفت و گاز آغاجاری، طرح غربالگری رایگان سرطان‌های بانوان را در شهرستان امیدیه استان خوزستان آغاز کردند. در این طرح هیئت پزشکی اعزامی از پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی شامل فوق تخصص آنکولوژی، فوق تخصص جراح پستان،...

وب‌گاه فرارو

سالانه حدود 17 هزار نفر در ایران به سرطان پستان مبتلا می‌شوند که یک‌سوم از آن‌ها می‌میرند. چراکه بیشتر آن‌ها زمانی مراجعه می‌کنند که زمان طلاییِ پیشگیری یا درمان از دست رفته است

وب‌گاه گسترش

معاون نیروی انسانی فراجا اعلام کرده است که از دی‌ماه سال جاری، کارکنان کادر فراجا قادر خواهند بود به عضویت در بیمه تکمیلی درمان به عنوان بیمه‌های اختیاری ملحق شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: سالانه حدود 17 هزار نفر در ایران به سرطان پستان مبتلا می‌شوند که یک‌سوم از آنها می‌میرند. چراکه بیشتر آنها زمانی مراجعه می‌کنند که زمان طلاییِ پیشگیری یا درمان از دست رفته است.

خبرگزاری تسنیم

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه بار مالی زیادی با دارویار به داروخانه‌ها تحمیل شد، گفت: دولت بار مالی طرح دارویار را تامین کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سالانه حدود 17 هزار مورد جدید ابتلا به سرطان پستان در ایران شناسایی می‌شوند که از این تعداد 6 تا 7 هزار بیمار می‌میرند. سالانه حدود 17 هزار مورد جدید ابتلا به سرطان پستان در ایران شناسایی می‌شوند که از این تعداد 6 تا 7 هزار بیمار می‌میرند. به گزارش عرشه آنلاین، سرطان پستان، شایع‌ترین سرطان زنان در ایران و جهان و یکی از مهم‌ترین عوامل مرگ‌ومیر زنان در ایران به شمار می‌رود. طبق آمارهای...

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: سالانه حدود 17 هزار مورد جدید ابتلا به سرطان پستان در ایران شناسایی می‌شوند که از این تعداد 6 تا 7 هزار بیمار می‌میرند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طاهره لباف متخصص زنان و زایمان در رابطه با سرطان سینه در بانوان اظهار کرد: سرطان سینه یکی از شایع‌ترین سرطان‌ها در میان بانوان است. در میان بانوان از هر 9 خانم یک نفر به سرطان سینه مبتلا می‌شود در صورتی که این آمار درمیان آقایان از هر 600 نفر 1 آقا است. سرطان سینه به دو مدل تهاجمی و غیر تهاجمی تقسیم می‌شود. وی ادامه داد: در سرطان تهاجمی سلول‌های...