دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

ماموگرافی

ماموگرافی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: انواع مختلف سرطان اگرچه نگران کننده هستند، اما به گفته کارشناسان، بیش از نگرانی باید به دنبال راهکارهای کنترل و پیشگیری از آنها بود که به سادگی نیز قابل دسترس هستند.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت با اجرای طرح «برکت مهدوی» اقشار آسیب‌پذیر اجتماعی را تحت پوشش بیمه‌ای قرار داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با اجرای طرح «برکت مهدوی» اقشار آسیب‌پذیر اجتماعی را تحت پوشش بیمه‌ای قرار داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل بنیاد برکت از اجرای طرح «برکت مهدوی» خبر داد و گفت: 3 هزار و 452 نفر از اقشار آسیب‌پذیر جامعه از جمله زنان سرپرست خانوار، ایتام، مددجویان، کمیته امداد امام خمینی (ره)، افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و خانواده‌های معرفی شده از سوی گروه‌های جهادی از پوشش بیمه‌ای درمان تکمیلی بهره‌مند شده‌اند. محمد ترکمانه تصریح کرد: بیمه برکت وابسته به ستاد...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس اداره سرطان دفتر مدیریت بیماری‌های غیرواگیر معاونت بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه سالانه تقریبا نزدیک به 150 هزار نفر در کشور به سرطان مبتلا می‌شوند، در عین حال جزئیات تشخیص زودهنگام 3 سرطان در ایران در قالب برنامه ملی مدیریت سرطان را تشریح کرد و از توسعه کشوری آن خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

دبیر انجمن سرطان اصفهان، سرطان سینه را یکی از شایع‌ترین سرطان‌ها در دنیا دانست و گفت: ویتامین D تنها ویتامینی است که در رابطه با سرطان سینه نقش کاهش دهنده دارد و این در حالی است که بسیاری از بانوان در بدن خود با کمبود ویتامین دی مواجه هستند.

وب‌گاه گسترش

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های غیر واگیر مرکز بهداشت خوزستان با بیان اینکه شانس درمان بسیاری از سرطان‌ها در صورت تشخیص زودهنگام و درمان مناسب بالا است، گفت: بار سرطان می‌تواند از طریق تشخیص زودهنگام و درمان و مراقبت مناسب از بیماران مبتلا کاهش یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرطان در هر سنی رخ می‌دهد و می‌تواند هر قسمتی از بدن را درگیر کند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

هر 45 دقیقه یک زن در کشور به سرطان پستان مبتلا می‌شود؛ متاسفانه میزان شیوع این نوع سرطان به سرعت در حال افزایش است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سالانه صدها مورد ابتلا به سرطان در ایران و میلیون‌ها مورد در جهان رخ می‌دهد که در صورت تشخیص به موقع و زودهنگام بسیاری از آن‌ها، درمان‌شان آسان‌تر و امکان کنترل و بهبود کامل‌شان بسیار زیاد است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اغلب در مراحل اولیه سرطان، علائمی وجود دارد که توجه به آن‌ها به‌ویژه در افرادی که سابقه فردی یا خانوادگی سرطان دارند، به تشخیص زودهنگام سرطان کمک می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اغلب در مراحل اولیه سرطان، علائمی وجود دارد که توجه به آن‌ها به‌ویژه در افرادی که سابقه فردی یا خانوادگی سرطان دارند، به تشخیص زودهنگام سرطان کمک می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیمه تکمیلی نوعی از پوشش‌های اضافی بیمه‌ای است که برای بیمه پایه در نظر گرفته می‌شود. این بیمه نامه هزینه‌های مختلف درمان و پزشکی را تا سقف تعهدات شرکت بیمه جبران خسارت خواهد کرد.

وب‌گاه فرارو

مرحله شکل‌گیری ارگان‌های جنین بعد از پایان هفته سوم و با شروع هفته چهارم آغاز خواهد شد و تا هفته چهاردهم، ادامه می‌یابد. این دوران برای خانم‌های باردار، بسیار حساس محسوب می‌شود و بیشترین خطر برای جنین در این دوران وجود دارد؛ اما بعد از هفته چهاردهم، این خطرات به حداقل خواهد رسید و انجام تصویربرداری با رعایت اصول ایمنی، امکان‌پذیر است. البته برای انجام این کار باید حتما در ناحیه رحم...