یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ماه بهاری پرسپولیس؛ رکورد فوق‌العاده یحیی در سال 1402

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
ماه بهاری پرسپولیس؛ رکورد فوق‌العاده یحیی در سال 1402

خبرورزشی نوشت: تیم پرسپولیس در حالی پیروزی مقابل گل‌گهر به جمع چهار تیم پایانی جام حذفی رسید که این پنجمین برد سرخ‌پوشان در پنجمین بازی سال 1402 بود.

دیدار پرسپولیس و گل‌گهر از مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی با حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و سرخپوشان با نتیجه 2 بر یک حریف خود را شکست دادند.

با این پیروزی پرسپولیس یحیی گل محمدی در سال 1402 آمار فوق العاده خوبی را به ثبت رساند و پرسپولیسی‌ها در چهار بازی لیگ برتر و یک بازی جام حذفی به رکورد صد درصد پیروزی رسیدند.

پرسپولیس در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر و در 11 فروردین ماه تیم مس رفسنجان را با یک گل در خانه شکست داد. در هفته بیست و پنجم در تاریخ 17 فروردین با 3 گل ملوان را مغلوب کرد. تیم یحیی گل محمدی در تاریخ 25 فروردین ماه در کرمان تیم مس را با نتیجه 3 بر یک شکست داد. این تیم بالاخره در هفته بیست و هفتم و در حساس‌ترین بازی استقلال را با یک گل مغلوب کرد.

تیم گل محمدی امروز در رقابت‌های جام حذفی تیم گل گهر سیرجان را شکست داد تا به رکورد 5 بازی و 5 پیروزی در سال جدید دست یابد در واقع شاگردان گل محمدی در عرض یک ماه این 5 پیروزی را به ثبت رساندند.

بیشتر بخوانید:

251254

کد خبر 1760602