پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

مجلس خبرگان

مجلس خبرگان

خبرگزاری میزان

ارائه گزارش آخرین وضعیت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور وزیر کشور در نشست هفته جاری کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها مجلس انجام می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس آخرین وضعیت انتخابات مجلس دوازدهم و ششمین دوره مجلس خبرگان را دستورکار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه درخراسان رضوی گفت: این بی‌ثباتی بازار، گرانی اجناس، تنزل ارزش پول ملی و فاصله طبقاتی که مورد توجه رهبر معظم انقلاب قرار گرفت، مسائلی است که همگی به هم ربط دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه موقت مشهد گفت: عده ای شعار میدهند که مدیریت اقتصاد با زور نمیشود. این حرفها چیست؟

وب‌گاه الف

امام جمعه مشهد گفت: بی‌ثباتی معلولی است که تنزل ارزش پول ملی و افزایش فاصله طبقاتی، علتهای آن هستند. برای حل آن هم باید همه احساس تکلیف کنند و هیچکس نباید بیکار بنشیند تا دولت بیاید تلخی را از سفره مردم بردارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه موقت اصفهان تاکید کرد: دشمنان باید بدانند که سیلی محکمی خواهند خورد و ما نیز کاری خواهیم کرد که از اقدامات خود پشیمان شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه در سایه یک فتنه خارجی، خواهان حاکمیت بی‌حجابی در کشورمان هستند، گفت: مسئله بی‌حجابی ابراز می‌شود تا غیرت مردم را متزلزل کند و در این شرایط، همه مردم تکلیف دارند این مشکل را حل کنند. نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه در سایه یک فتنه خارجی، خواهان حاکمیت بی‌حجابی در کشورمان هستند، گفت: مسئله بی‌حجابی ابراز می‌شود تا غیرت مردم را...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه در سایه یک فتنه خارجی، خواهان حاکمیت بی‌حجابی در کشورمان هستند، گفت: مسئله بی‌حجابی ابراز می‌شود تا غیرت مردم را متزلزل کند و در این شرایط، همه مردم تکلیف دارند این مشکل را حل کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه در سایه یک فتنه خارجی، خواهان حاکمیت بی‌حجابی در کشورمان هستند، گفت: مسئله بی‌حجابی ابراز می‌شود تا غیرت مردم را متزلزل کند و در این شرایط، همه مردم تکلیف دارند این مشکل را حل کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مشکلات موجود در صنعت نفت و گاز کشور تصریح کرد: وزیر محترم نفت، ریاست محترم جمهور و دیگر مسئولین باید این درد دل‌ها را بشنوند و برای آن چاره اندیشی کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روحانی گفت: به نظرم در انتخابات خبرگان هم حساب‌شده من را رد کردند. محاسباتی کردند، چون من خبر دارم چه گفته‌اند. ضمن اینکه یک نظرسنجی کردند که برایشان تکان‌دهنده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

حال و هوای دیدار رمضانی دانشجویان با رهبر انقلاب متفاوت از سال قبل بود؛ از یک سو این دیدار تحت تاثیر جنگ غزه و حمله اخیر اسرائیل به کنسولگری ایران قرار داشت و از سوی دیگر گرانی ها، گلایه دانشجویان را نیز سبب شده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان صداوسیما که یکی از حلقه‌های مهم برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم بود، برای دور دوم این انتخابات بعضی سیاست‌های خود را تغییر داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه الف

سازمان صداوسیما که یکی از حلقه‌های مهم برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم بود، برای دور دوم این انتخابات بعضی سیاست‌های خود را تغییر داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دیدار ماه مبارک رمضان رهبر معظم انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی دانشگاه‌های مختلف در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد. در این دیدار 6 تن از دانشجویان به نمایندگی از تشکل‌های دانشجویی به بیان سخنان و دیدگاه‌های خود پرداختند. حسین قنواتی، دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور، پوریا عصار به نمایندگی از بسیج...