پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

مجلس خبرگان

مجلس خبرگان

وب‌گاه مشرق نیوز

بیت مرحوم آیت الله امامی کاشانی در بیانیه ای از رهبر معظم انقلاب، علما، محافل علمی، مسئولان و عموم مردم به دلیل حضور در برنامه های تدفین و ترحیم وی و همراهی با بازماندگان قدردانی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مردم‌سالاری اقتضا می‌کند که مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار باشند، گفت: مردم باید در میان نامزدهایی که باقی مانده‌اند، افراد اصلح و کسانی که از توانایی بالاتری برخوردار هستند را برای نمایندگی مجلس انتخاب کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در اولین دیدار کاری رئیس جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد، وزیر امور خارجه پاکستان به دیدار آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی آمد و از مواضع تهران در منطقه به ویژه در حمایت از فلسطین قدردانی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در اولین دیدار کاری رئیس جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد، وزیر امور خارجه پاکستان به دیدار آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی آمد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سناتور اسحاق دار وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به وی خیرمقدم گفت و افزود: دولت و مردم پاکستان چشم انتظار سفر جنابعالی بودو ما مفتخر به میزبانی از شما هستیم. وزیر امور خارجه پاکستان گفت: جهان اسلام قدردان نقش‌آفرینی جمهوری اسلامی ایران برای حل چالش‌های مشترک است. وی تاکید کرد که مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: داوطلبان مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در فاصله روزهای 13 تا 20 اردیبهشت فرصت تبلیغات دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اسرائیلی ها باید از یک هفته اخیر و 3 شکست بزرگ و واضح آن بعنوان فصلی جدید در حیات موقت رژیم صهیونیستی یاد کنند و از امروز با سرعت بیشتری نظاره‌گر ورق خوردن رخدادها باشند.

خبرگزاری تسنیم

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: جمهوری اسلامی این آمادگی را ایجاد کرده که اگر مقابله‌ای ازسوی رژیم صهیونیستی انجام شود، حمله قوی‌تری را عملیاتی کند. آنها هم دانستند اگر اقدامی کنند با موشک‌های قوی‌تر و کوبنده‌تری مواجه می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسینی بوشهری نفت را ثروتی خدا دادی توصیف کرد و گفت: باید با بهره گیری از مالیات و خودداری از خام فروشی و ایجاد ارزش افزوده، به گونه‌ای که حتی قطره‌ای نفت، خام فروشی نشود، زمینه را برای استفاده نسل‌های آینده از این نعمت فراهم کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه اردبیل گفت: عملیات وعده صادق نه تنها غرور مقدس ایرانی‌ها بلکه غرور مقدس یک و نیم میلیارد مسلمان را احیا کرد و بارقه امید در دل تمام مسلمان‌ها روشن شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت که در جریان اجرای طرح موفق نور که به همت عزیزان نیروی انتظامی درحال اجراست، یک عده افراد ناآگاه و مغرض برای اینکه اسلام را بکوبند، می گویند این حرکت یک برخورد زورمندانه است و اینطور جلوه می دهند که بنای نیروی انتظامی بر برخورد و مقابله است؛ نخیر اینطور نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه مشهد گفت: رویکرد اصلی طرح نور، تذکر محترمانه و ارشاد است، نه برخورد و اقدام قهری.

وب‌گاه تابناک

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: خیانتی که به سرمایه‌های این مملکت می‌شود ضرب سکه‌های طلاست چراکه سکه‌های طلا در خانه‌ها انبار شده و هیچ مشکلی از جامعه را رفع نمی‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور در سفر به استان سمنان با آیت‌الله سیدمحمدشاهچراغی نماینده سابق ولی فقیه در استان سمنان دیدار کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، امروز در همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» که در سالن همایش‌های ساختمان حوزه نمایندگی، ولی فقیه در امور حج و زیارت، در قم برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز تخریب قبور ائمه (ع) بقیع، اظهار داشت: به سرزمینی به نام بقیع نباید به عنوان یک قبرستان نگاه کرد. نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه برخی از قبرستان‌ها...

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در شرایط فعلی ارزش پول اقتصادی نیست بلکه سیاسی است، گفت: اینکه قدرت سیاسی یک کشور ارزش پول آن کشور را مشخص کند مورد پذیرش فقه اسلامی نیست.