پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

مجلس خبرگان

مجلس خبرگان

خبرگزاری تسنیم

در دیدار ماه مبارک رمضان رهبر معظم انقلاب با فعالان دانشجویی 6 تن از دانشجویان به نمایندگی از تشکل های دانشجویی به بیان سخنان و دیدگاههای خود پرداختند.

خبرگزاری تسنیم

نماینده اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد در دیدار با رهبر انقلاب گفت: متهم کردن جمهوری اسلامی به ترس ناشی از ندیدن حقایق و خطای محاسباتی در قضایای اخیر منطقه است.

خبرگزاری تسنیم

مسابقات مشکات که به صورت کاملاً مجازی برگزار شد، با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چمران با بیان اینکه طراحی‌های صورت گرفته را می‌بینیم و باید تایید شود، گفت: اما قطعا مسجد کوچک زیبایی در بوستان قیطریه ساخته خواهد شد و حرف آخر ما این است که حتی یک درخت نیز قطع نخواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هاشمی رفسنجانی روز هجدهم فروردین سال 1380 در مورد دیدار با علی لاریجانی، محسن رضایی، ماجرای کاندیداتوری سید محمد خاتمی و سخنرانی مجتبی تهرانی نوشته‌است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مشارکت مردم در اقتصاد راهگشا و گره‌گشا است، اظهار داشت: میدان اقتصاد باید به مردم و بخش خصوصی واگذار شود، مردم در سرمایه‌گذاری احساس امنیت، ثبات و انتفاع کنند، ورود خواهند داشت.

خبرگزاری تسنیم

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 21 اردیبهشت 1403 برگزار خواهد شد و با انتخاب 45 نماینده، پرونده‌ی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بسته خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خطیب جمعه قم گفت: رژیم اشغالگر در یک محاصره عجیبی قرار گرفته است و مانند حیوانی که محاصره شده است و راه فراری ندارد به دیگران چنگ‌ودندان نشان می‌دهد، به‌همین خاطر به کنسولگری ما حمله می‌کند و مزدورانش را در شرق کشور به‌حالت آماده‌باش در می‌آورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه قم گفت: به نسل جوان سفارش می‌کنم تا جوان و مملو از شور و نشاط هستید، کاری کنید که در مسیر غفلت قرار نگیرید؛ اگر می‌بینید حضور در برخی مجالس شما را از یاد خدا دور می‌کند، به جدیت از آن فاصله بگیرید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خطیب جمعه قم در خطبه‌های نماز جمعه امروز با بیان اینکه ملت ایران ثابت کرده از ارباب این رژیم منحوس و غاصب و خود رژیم کودک‌کش نمی‌ترسد، گفت: ترس سراسر سرزمین‌های اشغالی را فرا گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه مهشد در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته گفت: حقیقت این است که فلسطین، ناموس انقلاب اسلامی است و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، مسئله فلسطین یکی از محوریترین مبانی انقلاب بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در مجازات دشمن نباید شتابزده عمل کرد و باید گوش جان به تدبیر این رهبر فرزانه سپرد چرا که همه می دانیم تصمیمی گرفته خواهد شد که جز زوال اسرائیل و نابودی این رژیم جعلی، نتیجه و سرانجام دیگری ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید احمد علم الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور پرشور زائران، مجاوران و خیل عظیم راهپیمایان روز جهانی قدس در حرم مطهر رضوی برگزار شد، از حضور پرشور مشهدیها در این مراسم عبادی سیاسی تقدیر کرد و گفت: برادران گرامی، خواهران بزرگوار، حقیقت این است که فلسطین، ناموس انقلاب اسلامی است و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، مسئله فلسطین یکی از محوریترین مبانی انقلاب بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در دیدار رمضانی مسئولان و کارگزاران نظام با حضرت آیت الله خامنه ای بسیاری از چهره های مطرح سیاسی و نظامی حضور داشتند اما محمود احمدی نژاد در میان آنان به چشم نمی خورد. در دیدار رمضانی مسئولان و کارگزاران نظام با حضرت آیت الله خامنه ای بسیاری از چهره های مطرح سیاسی و نظامی حضور داشتند اما محمود احمدی نژاد در میان آنان به چشم نمی خورد. 15 فروردین ماه سال 1403، دیدار رمضانی مسئولان نظام...

وب‌گاه خبر آنلاین

در دیدار رمضانی مسئولان و کارگزاران نظام با حضرت آیت الله خامنه ای بسیاری از چهره های مطرح سیاسی و نظامی حضور داشتند اما محمود احمدی نژاد در میان آنان به چشم نمی خورد.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از اساتید حوزه های علمیه و مبلغان سراسر کشور در بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.