پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

مجلس خبرگان

مجلس خبرگان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجلس خبرگان رهبری درباره عملیات غرورآفرین «وعده صادق» پیامی منتشر کرد که در ادامه مشروح آن را می‌خوانید. بسم الله الرحمن الرحیم «اِن تَنصُرُوا اللَهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِت أَقدَامَکُم...» عملیات بی‌سابقه و غرورآفرینِ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به تجاوزات و تعدی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق، تصمیمی شجاعانه، قابل...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجلس خبرگان رهبری در پی عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران در پاسخ جنایات رژیم صهیونیستی، در پیامی ضمن هشدار به این رژیم نامشروع از تحقق وعده صادق جمهوری اسلامی حمایت و قدردانی کرد. متن پیام مجلس خبرگان رهبری بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم «اِن تَنصُرُوا اللَهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِت أَقدَامَکُم...» عملیات بی‌سابقه و غرورآفرینِ سپاه پاسداران انقلاب...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به پاسخ گسترده موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به اقدامات تجاوزگرانه اسرائیل، بار دیگر طرفین را به خویشتن‌داری دعوت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صدراعظم آلمان در واکنش به پاسخ ایران به اقدامات متجاوزانه اسرائیل طی عملیات «وعده صادق» این حمله را محکوم کرده و خواستار جلوگیری از گسترش تنش‌ها شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجلس خبرگان در واکنش به حمله تلافی جویانه ایران به اسرائیل پیامی را منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک روزنامه اسرائیل حمله تل‌آویو به کنسولگری ایران در دمشق را اشتباهی راهبردی خواند که باعث پیچیده‌تر شدن اوضاع اسرائیل و تحقیر شدید آن در برابر ایران شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران در پاسخ جنایات رژیم صهیونیستی، مجلس خبرگان رهبری در پیامی، ضمن هشدار به این رژیم نامشروع از تحقق وعده صادق جمهوری اسلامی ایران حمایت و قدردانی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مجلس خبرگان رهبری در پیامی از تحقق اقدام تلافی‌جویانه ایران حمایت و قدردانی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی حمله پهپادی ایران به اسرائیل، مجلس خبرگان رهبری در پیامی به رژیم صهیونیستی هشدار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجلس خبرگان رهبری در پیامی از تحقق اقدام تلافی‌جویانه ایران حمایت و قدردانی کرد.

خبرگزاری تسنیم

در پی عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران در پاسخ جنایات رژیم صهیونیستی، مجلس خبرگان رهبری در پیامی، ضمن هشدار به این رژیم نامشروع از تحقق وعده صادق جمهوری اسلامی ایران حمایت و قدردانی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مجلس خبرگان رهبری در پیامی درباره عملیات پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی، اعلام کرد: این اقدام ارزشمند و وعده صادق در وهله نخست، استفاده از حق قانونی دفاع مشروع جمهوری اسلامی در تنبیه متجاوز بود، اما در واقع روح تازه‌ای در جبهه مقاومت و تحقق آزادی قدس شریف دمید.

خبرگزاری میزان

مجلس خبرگان رهبری در پیامی، ضمن هشدار به رژیم نامشروع صهیونیستی از تحقق وعده صادق جمهوری اسلامی حمایت و قدردانی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراجع تقلید، علما، شخصیت ها، نهادها و مراکز حوزوی با صدور پیام ها و گفت و گوهایی جداگانه ای از عملیات «وعده صادق» تقدیر کرده و نسبت به پیامدهای هرگونه حماقت و ماجراجویی رژیم صهیونیستی و همپیمانان غربی آن هشدار دادند.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - نماینده بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید می‌رود وزارتخانه های نفت و نیرو در این زمینه پای کار بیایند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه کشورمان به منظور بررسی تحولات منطقه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌رود.