پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

محسن رضایی

محسن رضایی

وب‌گاه الف

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رهبران غربی برای نجات رژیم صهیونسیتی در برابر ارزش‌ها و دانشگاه‌های خود ایستاده‌اند؛ دست از حماقت بردارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: رهبران غربی به خاطر رژیم صهیونسیتی در برابر ارزش‌های خود ایستاده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسن رضایی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: دولتمردان غربی دست از حماقت بردارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: چقدر زیبا در این 200 روز جلوه‌گری کردند کسانی که شاید 10 سال پیش اسمی از آن‌ها وجود نداشت. هنگامی که خبیثان آمریکایی و ایادی آن‌ها به یمن حمله کردند، گفتند که یمن فقیرترین کشور جهان است و طی یک یا دو هفته می‌توانیم به مقاصد خود دست پیدا کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ششم اردیبهشت سال 1380 در مورد در مورد دیدار با برخی چهره‌های مقاومت، نامه محسن رضایی به خاتمی و بیانیه فلاحیان نوشته‌است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری از مراسم روز ارتش 40 سال پیش را مشاهده می کنید.

خبرگزاری تسنیم

سومین مراسم سالگرد شهادت سرلشکر شهید سید محمد حجازی امروز در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن رضایی ضمن تقدیر از عملکرد نوآورانه راهیان نور امسال تاکید کرد که فرماندهان جنگ در راهیان نور حضور مستمر داشته باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری قدیمی از علی لاریجانی و محسن رضایی مشاهده می کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

حضور محسن رضایی در جلسه شریان این گمانه را در فضای رسانه ای ایجاد کرده است که آیا او قصد جدا کردن راه خود از حداد عادل و قالیباف را دارد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ماجرای سیدحسین حسینی، کاپیتان و دروازه‌بان استقلال، این روزها تبدیل به یکی از سوژه‌های خبری روز شده است.

خبرگزاری تسنیم

مراسم یادبود مادر همسر منوچهر متکی عصر امروز برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

غیب محمود احمدی‌نژاد در مراسمات ترحیم پرویز داوودی، معاون اول خود در دولت نهم با واکنش‌هایی همراه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حضور چهره‌های شناخته شده پایداری از جمله صادق محصولی و برخی از وزرای دولت رییسی و دولت احمدی‌نژاد حاکی از آن است که پرویز داودی مورد توجه پایداری‌ها و دولت رئیسی بود و این تنها احمدی‌نژاد است که فعالیت‌ها و حاشیه‌های سیاسی و اجرایی او همواره این موضوع را ثابت کرده که کوچک‌ترین انتقادی را برنمی‌تابد حضور چهره‌های شناخته شده پایداری از جمله صادق محصولی و برخی از وزرای دولت رییسی و دولت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو هیات رئیسه مجلس زمان آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی را اعلام کرد. عضو هیات رئیسه مجلس زمان آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی را اعلام کرد. مجتبی یوسفی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: آخرین جلسه مجلس یازدهم چهارشنبه دوم خردادماه برگزار می شود که این روز اختتامیه مجلس یازدهم خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام خمینی در تاریخ 23 فروردین 1358، 10 روز قبل از صدور فرمان تاسیس سپاه پاسداران در جمع اعضای سپاه پاسداران شرق تهران، گفتند: شما پاسداران انقلاب اسلامی به اسلام حق پیدا کردید. شما مثل سربازان صدر اسلام که با جان و دل و با عشق و علاقه به اسلام خدمت کردند، به اسلام خدمت کردید و می‌کنید.