دوشنبه 9 مهر 1403

محل دفن سید حسن نصر الله مشخص شد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
محل دفن سید حسن نصر الله مشخص شد

یک منبع نزدیک به گروه‌های مقاومت در عراق، اطلاعاتی را درباره مکان و زمان احتمالی خاکسپاری پیکر دبیر کل حزب الله لبنان فاش کرد. یک کارشناس انرژی گفت: با ارائه مقدار ثابت بنزین به هر فرد، صرف نظر از درآمد یا وضعیت مالکیت خودرو، تضمین خواهد شد که یارانه‌های بخش بنزین به طور عادلانه تخصیص داده می‌شود. سهیل محمودیان در رابطه با ناترازی بنزین در کشور گفت: در طی سالیان اخیر مصرف بالای بنزین...

یک منبع نزدیک به گروه‌های مقاومت در عراق، اطلاعاتی را درباره مکان و زمان احتمالی خاکسپاری پیکر دبیر کل حزب الله لبنان فاش کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، یک منبع نزدیک به گروه‌های مقاومت در عراق روز گذشته - یکشنبه - اطلاعات جدیدی درباره مکان خاکسپاری «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب الله لبنان فاش کرد.

این منبع توضیح داد که گروه‌های مقاومت از طریق تماس‌هایی که طی دو روز گذشته با رهبران و نزدیکان حزب‌الله داشته اند، به دنبال اطلاع از زمان و مکان تشییع پیکر دبیرکل حزب‌الله هستند‌.

این منبع تاکید کرد: «همه نشانه‌ها در حال حاضر حاکی از آن است که سید حسن نصرالله در لبنان به خاک سپرده می‌شود، اما هنوز تاریخ رسمی برای تشییع پیکر او مشخص نشده است.»

وی با بیان اینکه ممکن است جزئیات مراسم تشییع و مکان خاکسپاری در ساعات آینده مشخص شود، گفت: «همه اطلاعات حاکی از آن است که خاکسپاری وی در یکی از مناطق لبنان انجام خواهد شد».

این منبع همچنین تاکید کرد: «تماس هایی برای انتقال و تشییع پیکر رهبر حزب الله در کربلای معلی وجود دارد و انتظار می رود در ساعات آینده جزئیات محل تشییع و تدفین اعلام شود».

طبق این گزارش، «رائد المالکی»، عضو پارلمان عراق پیشتر از خانواده سید حسن نصر الله خواست تا با خاکسپاری پیکر او در در کربلا موافقت کنند.

منبع: ایلنا --> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

محل دفن سید حسن نصر الله مشخص شد 2