چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

محمد باقر قالیباف

محمد باقر قالیباف

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس شورای اسلامی فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار صحن علنی قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدباقر قالیباف و آیت الله مدرسی یزدی در پیام‌های جداگانه درگذشت معاون اول رئیس‌جمهوری دولت نهم را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجلس این هفته 3 روز جلسه علنی داشت که موضوعات مختلفی را با حضور مسئولان دولتی بررسی کردند و مصوباتی نیز داشتند که در این گزارش خلاصه نشست‌های این هفته نمایندگان را می‌خوانیم: جلسه علنی روز یکشنبه مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد و نمایندگان در ابتدای این جلسه در صحن مجلس در حمایت از «وعده صادق» یک‌صدا شعار «مرگ بر اسرائیل» را فریاد زدند. «درود...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز جمعی از فرماندهان و مدیران ارشد ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران مهمان نمایندگان در جلسه علنی مجلس بودند.

وب‌گاه الف

رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز فرارسیدن روز ارتش را تبریک گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی فرارسیدن روز ارتش را تبریک گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «محمد باقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 28 فروردین ماه) مجلس با اشاره به فرا رسیدن روز ارتش، گفت: روز ارتش را به همه ارتشی‌های غیور جمهوری اسلامی ایران اعم از نیروی دریایی، هوایی و پدافند هوایی به ویژه رزمندگان نیروی زمینی در نقاط مرزی تبریک و تهنیت می‌گویم. گفتنی است، 29 فروردین در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان...

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس یازدهم؛ در تذکری خطاب به دولت درباره مرحله دوم بررسی و تصویب بودجه 1403 گفت: حکم جدیدی نوشته نخواهد شد، صرفاً جداول در سقف تصویب‌شده بررسی خواهد شد. شنیده‌ها حاکی است دولت در صدد افزایش بودجه برخی دستگاه‌ها و وزارتخانه‌هاست!/ اطلاعات آنلاین

وب‌گاه مشرق نیوز

مراجع تقلید، علما، شخصیت ها، نهادها و مراکز حوزوی با صدور پیام ها و گفت و گوهایی جداگانه ای از عملیات «وعده صادق» تقدیر کرده و نسبت به پیامدهای هرگونه حماقت و ماجراجویی رژیم صهیونیستی و همپیمانان غربی آن هشدار دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قالیباف گفت: در صورتی که از رژیم صهیونیستی یا متحدان آنها غلط دیگری سر بزند، پاسخ طراحی شده ایران، شدیدتر خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایندگان مجلس در صحن علنی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی را بررسی خواهند کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده معظم کل قوا حدود 20 سال پیش با استعفای محمدباقر قالیباف که در آن زمان فرماندهی نیروی انتظامی را برعهده داشت؛ موافقت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 20 سال پیش در چنین روزی، آیت الله خامنه ای، فرمانده معظم کل قوا با استعفای محمدباقر قالیباف که در آن زمان فرماندهی نیروی انتظامی را برعهده داشت؛ موافقت کردند.